今日又俾個白痴miss調左位~~我竟然同個姣婆坐~~
超煩囉~~對住我就啞左~對住其他人就勁係度講野~都唔知自己煩~~
----
今日一件趣事 : 李貝樂勁搞笑~~一知道自己個位係邊之後無啦啦痴左線~~好似卡通片龍珠咁~~儲氣果個樣呢~~ <-有玩龍珠game果d就知=3= ~~無啦啦握實拳頭~望上天花板大叫~~ <-so低能~~勁似龍珠上身~~仲做左兩次~~笑爆咀~~
-----
這個星期天去學Violin了=3= 期待期待。