今日sat act party!!
有戈個m0dern dance睇..
其中1個係個男仔跳^v^超搞笑囉~
仲有戈個咩fashion show睇...
D人超high囉!!!
selina lam你好靚女呀!
但係你今日著戈件3
唔係幾啱你呀!
之後十一點半走人...
我,vita, eurnice同埋VIP買飯去ms choi到!
冇巴士答,答的士^ ^
十二點三去到ms Choi到啦!
超煩囉佢!又唔知自己黑人憎w0r!
入泥唔留c0mment戈D人,嬲死佢呀! 哈哈~
selina lam你好靚女呀*v* |