愛情不是想像中這麼簡單...
想起過往的快樂片段...心不禁痛了...
知道傷了你的心...我自己也很心痛...
veron_904
暱稱: veron
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖方濟各堂區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-02-07
2010-11-05
2010-10-03
2010-09-22
2010-09-10
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 586
今日人氣: 1
累積人氣: 2709
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: 未分類

派咗成績表..

lina姐話我趺咗好多囉..

不過梗係升到班啦=]

之後佢同我講話

'姐係你覺得你pass到就唔洗study啦'

我超想答佢'係'

姐係religion可以攞50分囉..咩事?!

不過好彩冇科fail..=]

Lina姐仲話同我地一齊食graduation lunch呀=]

invite埋我個ms crisa囉;)

升到班個心情真係好好=]

我下年想讀ms Daisy戈班呀^v^



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


2010-06-21 分類: 未分類

喂..P6P

我想知有邊個去

angela個farewell呀?



2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


2010-06-14 分類: 未分類

好開心呀=]

我升到班啦^v^

升到班戈D

我地26號就成為中學生啦=]

Vita同埋其他升唔到戈D

唔好咁唔開心啦

下一年再努力D!!

點都好!

只要大家努力D讀書

一定升到班ge=]

 

 



=[ 分類: 未分類

D miss今日開始打電話啦

我好驚我升唔到囉...

e+月泥月驚=[

點算好呢

Veronica你一定要升到呀!

唔想再好似以前咁=[



2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


2010-06-09 分類: 未分類

哇..終於考完試啦^^

好開心呀=]

我最中2ge summer我泥啦= =

都唔知打咩好啦!

開心得製唔係幾想打....

哈哈~