派咗成績表..
lina姐話我趺咗好多囉..
不過梗係升到班啦=]
之後佢同我講話
'姐係你覺得你pass到就唔洗study啦'
我超想答佢'係'
姐係religion可以攞50分囉..咩事?!
不過好彩冇科fail..=]
Lina姐仲話同我地一齊食graduation lunch呀=]
invite埋我個ms crisa囉;)
升到班個心情真係好好=]
我下年想讀ms Daisy戈班呀^v^
喂..P6P
我想知有邊個去
angela個farewell呀?
好開心呀=]
我升到班啦^v^
升到班戈D
我地26號就成為中學生啦=]
Vita同埋其他升唔到戈D
唔好咁唔開心啦
下一年再努力D!!
點都好!
只要大家努力D讀書
一定升到班ge=]
D miss今日開始打電話啦
我好驚我升唔到囉...
e+月泥月驚=[
點算好呢
Veronica你一定要升到呀!
唔想再好似以前咁=[
哇..終於考完試啦^^
我最中2ge summer我泥啦= =
都唔知打咩好啦!
開心得製唔係幾想打....
哈哈~