好似好內冇up B9咁=]
今日都係咁啦'
返學等放學..
之後返屋企換3
去babii屋企坐一陣啦=]
跟住anna打泥咁我地就落去...
食lunch..
食完就ride單車..
哇..曬到呀!好驚黑咗呀=[
哇..熱到呀!好驚仲暑=[
之後ride咗一粒中左右就去m記
涼冷氣又食雪糕..正呀..
跟住坐多一陣就返屋企lu...
唉..e+真係唔係好想出街..
熱到呀媽都唔認得囉..
啱啱去完camp返泥...
哇..又熱同埋好辛苦囉=[
戈到又冇冷氣w0r..
沖涼室又ugly w0r=[
訓教仲衰..
住係D"掌"幕入面..超曝勁焗囉..
出面仲涼過入面囉..頂佢..
仲要4個女仔訓埋一齊
跟住2點中訓教..
我地戈group 4點中起身
之後我5點半係出面訓咗一陣..
7點3就起身
累到我顛咗
唉..仲要係九澳山頂..
般野上去般到sort咗=[
又黑咗=[
妖..好撚熱囉'
日日放咗學,仲要行去葡京戈頭
答巴士返屋企囉..
次次返到屋企都出曬汗!
想攞我命咩=[
唉..夠景幾時先完咗個summer class姐!
又悶又多野做w0r!
仲有呀!好鬼死憎畫國畫囉..
戈條咁ge ms Fion又好黑人憎w0r..
呀Fion姐呀! 唔壯水點畫國畫呀..聰明..
唉..F1 D數真係好難呀=[
唉..今日又係咁..
返學等放學'
之後返屋企!
play一陣電腦又食飯啦!
跟住就食完又訓
訓完又食囉..我接受唔到囉..
之後又play電腦..
唉..站時D生活都係咁過ga啦=(
太熱又唔想出街w0r!
我真係接受唔到我咁怕熱個囉..
25/6
十二點幾去咗食buffet
with ms Lina, ms Crisa同埋P6P D人'
食完野半班人去咗溜冰with ms Lina & ms Crisa
得我地7個去咗科學館...
影咗好多相,正間先p0st啦
之後就返屋企lu
26/6
畢業啦=]
上到個台戈陣時超驚囉
D家長狂影相,冇野呀= =
走咗之後同佢地影咗一陣相
跟住就上大6 lu=]
狂落雨..悶...
27/6
係大6返泥
買咗勁多野=]
28/6
返summer class=[