今日一個小學同學打黎(小廖廖)
佢叫我and另1條友仔打波,見無聊,無野做
味去lor~
明明約咗2:45,3:17先到
我最憎人遲大到啊嗎!!!
真係啊!!!搞到自己一個人打咗成半個鐘
之後見到曾子,咁同佢玩下
之後又見到光仔喎~
有冇咁巧合啊~
原來佢仲約埋成班人打,即係阿'棒'個D
then去買野drink,真係好Q熱啊!!......(閱讀全文)