今日lunch time...好少人ar..!!!!!
得番我、小優、fing、河童、kin///
好耐都未試過咁少人一齊食lu~
放學就去hall啦~今日係fencing's比賽...
打得果幾個人..因為唔夠時間..!!!!!下星期再計續...
打完..就同yoyo幫手執野啦~
但係d form1勁唔合作wor...又唔放番晒d野入袋..!!!!!
搞到我冇lala比miss pau鬧....!!!!!!
咁我執好左..就嬲爆爆咁落左canteen啦...!!!!
佢地班男仔一見到我,,就話我個樣好嬲ar...
但係我都冇理到佢地..去左換衫...!!!
出番黎,,河童就過黎問我咩事啦...我又冇理到佢...sorry ar..><''!!!!!!
但係過左陣,,我就冇野lu~
6點幾就走了...!!!!!
><><落雨呀...!!!!!!棉花濕左...!!!!=3='''
之去我地就急步咁去m記啦...!!!!
我地分開左2張枱坐...
我、fing、河童一張..小優、+ho、邦邦、kin一張...!!!!!
我地3個就係度講野la....!!!!
之後kin就走了...than miu就黎左...!!!!!
我地果張枱好冇聊呀...講完野..冇野講,,so我同河童就訓教...!!!!!
跟著7點就走了...!!!!!終於停雨了..!!!!!!!
但係好凍..好大風...中間分界了...!!!!!!!!!!
2月28日 星期二
今日朝早撞到小優同邦邦...!!!!一齊番去..!!!!
上堂都冇咩..中文就dict...///thx cindy..!!!!
放學,,就打排ball...打到5點~
就入canteen睇小說,,同埋同小優kai吓咁...
之後河童得閒就入吓黎扮“林海蜂”...[[講野發晒鼻音咁]]
6點幾,,就係學校走...落雨...冇“姐”呀!!!!!
但係+ho、kin、河童就係學校某處笠左3把番黎...
之後我地就行啦....!!!!河童就“姐”左我....唔該..!!!!!
跟著我地就落去葵芳啦..之後就同某幾個人分手lu....
than去到恆景...!!!!因為一件事..我地就停晒na...
係度傾...之後就去左m記...!!!!!(等佢地食野) [[得番小優、me、+ho、河童]]
唉...好唔開心...!!!!!勁想喊..忍左好耐...!!! 之後7點幾先走....!!!!!
跟著河童姐到去我屋企樓下..咁我就同佢地bibi了..!!!!!!!
番到屋企..成10點先online..
1 online msn..河童就add左lu...
安慰我...!!!!!^^得na..我冇事了...!!!!!!!!thx你na..!!!!!!