您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 2 月 28 日  星期二
 
2月26日 星期日
TODAY IS 女排'S學界..!!!!!
我同MIKO,,+HO、邦邦、KIN、河童都去左睇~!!!!
又是北葵涌...!!!!!
一路睇GE其間..我同CHERIE、河童就係度玩..!!!
玩咩???!!玩手指囉....原來MIKO隻手仲大過我...><><''''WHY???!!!!
1點幾,,就走了...!!!!
果4個男仔行得勁快...我、小優、MIKO、MIU就行得勁慢///
THAN去左仙桃源...!!!!食野呀...!!!!!!
食完~邦邦,,小優,,MIU就走了...!!!!!
其他的男仔就去林士德踢BALL...我同MIKO就不想回家...
SO就睇佢地踢BALL了...!!!!!
順便傾計LA~!!!!!!
隔左陣..KIN就走了...邦邦就番返黎...!!!
到左4點9,,我同MIKO就去M記啦~食左D野..
之後就番屋企LU..!!!!!!!

2月27日 星期一
今日lunch time...好少人ar..!!!!!
得番我、小優、fing、河童、kin///
好耐都未試過咁少人一齊食lu~
放學就去hall啦~今日係fencing's比賽...
打得果幾個人..因為唔夠時間..!!!!!下星期再計續...
打完..就同yoyo幫手執野啦~
但係d form1勁唔合作wor...又唔放番晒d野入袋..!!!!!
搞到我冇lala比miss pau鬧....!!!!!!
咁我執好左..就嬲爆爆咁落左canteen啦...!!!!
佢地班男仔一見到我,,就話我個樣好嬲ar...
但係我都冇理到佢地..去左換衫...!!!
出番黎,,河童就過黎問我咩事啦...我又冇理到佢...sorry ar..><''!!!!!!
但係過左陣,,我就冇野lu~
6點幾就走了...!!!!!
><><落雨呀...!!!!!!棉花濕左...!!!!=3='''
之去我地就急步咁去m記啦...!!!!
我地分開左2張枱坐...
我、fing、河童一張..小優、+ho、邦邦、kin一張...!!!!!
我地3個就係度講野la....!!!!
之後kin就走了...than miu就黎左...!!!!!
我地果張枱好冇聊呀...講完野..冇野講,,so我同河童就訓教...!!!!!
跟著7點就走了...!!!!!終於停雨了..!!!!!!!
但係好凍..好大風...中間分界了...!!!!!!!!!!

2月28日 星期二
今日朝早撞到小優邦邦...!!!!一齊番去..!!!!
上堂都冇咩..中文就dict...///thx cindy..!!!!
放學,,就打排ball...打到5點~
就入canteen睇小說,,同埋同小優kai吓咁...
之後河童得閒就入吓黎扮“林海蜂”...[[講野發晒鼻音咁]]
6點幾,,就係學校走...落雨...冇“姐”呀!!!!!
但係+ho、kin、河童就係學校某處笠左3把番黎...
之後我地就行啦....!!!!河童就“姐”左我....唔該..!!!!!
跟著我地就落去葵芳啦..之後就同某幾個人分手lu....
than去到恆景...!!!!因為一件事..我地就停晒na...
係度傾...之後就去左m記...!!!!!(等佢地食野)  [[得番小優、me、+ho、河童]] 
唉...好唔開心...!!!!!勁想喊..忍左好耐...!!! 之後7點幾先走....!!!!!
跟著河童姐到去我屋企樓下..咁我就同佢地bibi了..!!!!!!!
番到屋企..成10點先online..
1 online msn..河童就add左lu...
安慰我...!!!!!^^得na..我冇事了...!!!!!!!!thx你na..!!!!!!

             
TIME2006-03-01 10:58 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 2 月 25 日  星期六
 
今日,,又係番學校補課...中、英、數都ok易la..!!!!!
11點半放..同kin、邦邦係出面等正在tolite的小優同miu..!!!!!!!
之後佢地出黎..我地就落葵芳la..!!!!!
行果條樓梯果陣,,kin、miu、邦邦都中晒雀屎..!!!!!!哈///
之後去陪小優買locker鎖就去棠記lu!!!!!
食完野..邦邦同miu就走了!!!!我、小優、kin就去3聯啦..!!!
[[見到好多kcm wor...有d唔想見到的]]
than 就去mtr的7仔睇野la..[[小優買monday]]
之後見到一本買書送野飲的書...!!!!!勁...!!!!!!笑爆我同kin..!!!!!
than kin番屋企了..!!!!
我同小優去搭bus..一齊出北葵涌睇+ho佢地打badminton's學界!!!!
去到//睇佢地打...開頭睇女仔打ar..!!!!!
之後河童都黎左..!!!!隔左陣..+ho佢地打雙打lu~
都幾激的..!!!!!!!好好睇!!!!!!
3點,,同+ho、小優、河童走啦...!!!!!
番屋企lu...!!!!!!
晏d,,落街買左d野...!!!!!!!!
 
:::maybe,,我係時候放棄了..!!!!!!!
>>聽日的女排們,,+油..!!!!!

             
TIME2006-02-25 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 2 月 24 日  星期五
 

心裡..有點兒那個....

 

             
TIME2006-02-24 09:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]