3月1日 星期3
今日係3月1日,,,新一個月..但係冇新ge開始...
一朝比人鬧....傻奶左...!!!!!
番學早讀...睇睇睇..好好睇ar..!!!!!
上堂..好奶眼訓...想訓///
電腦堂勁奶精神..有得上網..HEHE^^
post番晒d日記lu..前幾日個版上唔到..!!!!
一次過post晒3日ge日記..!!!!!^^''開心,,
之後pe堂呀..!!!!好奶凍wor..!!!!!必奶晒d鼻水出黎..!!!!
但係冇所謂啦..!!!!!有得玩ma..!!!!今堂打曲棍球呀...!!!!!
好好玩...!!!!!^^''
放學,,就去打ball lu..!!!!!等左呢個時刻好耐啦...!!!!!!!
今日同平時有d唔同..today係我入左女排ge第一次練習..!!!!!
HEE^^開心..終於入左女排了...!!!!
一開始,,同小優、fing打...!!!!
打左好耐,,先至換pe衫..!!!!再打過..!!!!!
之後我就同miu去左學開ball啦~~上手!!!!
好難學ar..!!!!but點難都好..我會比心機..練好佢!!!!!^^''add oil!!!!!
打到7點..d“C grade”就走晒啦..!!!
得番我地(平時玩開果d)同沙sir...!!!!
沙sir教我同miu開ball...好似好易咁,,but其實奶難..!!!!!
7點半,,換衫..同佢地走了...!!!!!
3月2日 星期4
今日d堂不太喜歡..!!!!但好彩..總算過得快..!!!!
lunch開會..社際球賽d野..!!!!!!
放學,,打ball,,打到5點幾就停左冇打...
係度睇+ho、kin、河童做突訓...!!!!!加油呀..!!!!!!^^''
睇左好耐..就出去打過了..!!!!!
打到7點..差唔多要收野...明叔都閂晒燈lu..!!!!!!咁我同神婆就計續打啦...!!!!
好正ar..!!!!打到唔想停...打到有d眼花..打到有d頭暈...
我地係咁追ball....好攰...!!!!!但係好玩A!!!!!
我要努力呀...!!!!!
打完,,我地一大班人就係canteen同沙sir傾計!!!!!
than就走了...!!!!!
得我、kin、沙sir落葵芳///!!!!!
但係kin又行得鬼死咁快wor....!!!!!
搞到沙sir以為我地兩個..拍緊拖...吵架中...!!!!!笑死...!!!!!
3月3日 星期5
放學又係打排ball..!!!!!
今日●KCM vs 皇仁●
加油呀男排....!!!!!!你地唔可以就咁放棄咖...!!!!!!
有好多人支持你地咖....!!!!!!!!!^^''
對不起>>fencing's 陳sir...!!!!!!
我諗..我會打埋今次校內呢個比賽...我就唔會再打劍擊了...!!!!
好唔捨得...!!!!!==''但係我能力有限.....!!!!!!
多謝你地係呢一年幾入面比我ge回億...
有開心,,有唔開心....!!!!!!!我會永遠記得呢d回億....!!!!!!!!!!!
對不起>>>陳sir、miss鮑、tracy、yoyo,,,,,!!!!!!!!!
你們計續努力吧....!!!!!!我也會的...
但我會向排球的方向計續努力...!!!!!!!!