您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 3 月 6 日  星期一
 
這陣子,心情好像不太好似的!!!
有時開心,有時不開心...像自閉那麼∼
為什麼會這樣∼??!!
是因為“他”嗎..??!!
我也不知道...!!!
我會盡量把你當成朋友∼
JUST FRIEND*
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

16號生日
的人 ~ 自我實現者
生日數16意指你是有野心感情用事、有愛心和有善的。
由於你極度渴望自我實現和體驗千變萬化的世界,使你把家庭放在最後面
憑藉感覺衡量自己的人生,對於人、事、物都有很好的見解。
然而,有著生日數16的個性,
當你面對自我表現的需求和對他人的責任之間衝突時,
你總可以深刻體驗內在的緊張狀態。
由於你充滿創意,有寫作的才能,常常會有天外飛來之靈感。
你們大多數出生在封閉的家庭,可是你們卻想選擇獨自生活頻繁的旅行
享受生活中不同的體驗。
優點:有責任感、善社交、合群、正直、有洞察力、有愛心
缺點:憂心不易滿足自誇意見太多自私焦急
多疑
幸運物:打火機、磁鐵、雞血石
幸運色:紅色、深紅色

             
TIME2006-03-06 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 3 月 5 日  星期日
 
3月4日 星期6
9點3,,番到SCH打排BALL..!!!!!!
開到上手到殺到BALL了...!!!!!^^開心..!!!!!
計續ADD OIL..!!!!!!
打到1點半..就換番33同小優、FING出MK了...!!!!!
第1站~食野  [[$10]]
第2站~BALL鞋街  [[佢地陪我睇CONVERS..!!!!睇唔岩]]
第3站~朗豪坊..!!!!
第4站~MUJI  [[買左好多零食~我同小優都係$30]]
第5站~CON屎專門店  [[買左綠色~新出GA!!!^^原價219~依家197^^HAPI]]
第6站~旺中  [[陪小優買鞋..好奶多人]]
第7站~信和  [[都係陪小優GA~訂碟]]
THAN GO葵芳了...!!!!!!
第8站~林士德  [[等+HO、河童、邦邦沖涼]]
第9站~商場  [[陪佢地去棠記同扭HELLO KITTY~扭左3隻'''$30]]
                     仲差3隻就齊了!!!!
第10站~MY HOME!!!!!!  [[攰死了....!!!!!!!!!!!!]]
 
3月5日 星期日
TODAY係女排C GRADE'S學界!!!!!!我地又去左睇AR!!!!
9點1去到地鐵站//見冇人,,咁我就即打比小優啦..!!!!!!
問吓佢係邊..!!!!!點知未到.....[[以為佢地走晒..!!!!嚇死我]]
之後等左陣...KIN就傻傻吓咁行過黎啦...!!!!哈~*
跟著小優都黎左...!!!!
咁我地就搭車去北葵涌啦..!!!一落車..又有雨..
我地3個人一把姐//一路行一路笑..都唔知笑D咩..!!!!!!
我地係咁衝///好攰呀隻腳..!!!!![[KIN個屎忽濕晒]]KA,,
入到去..D比賽停晒..原來入面漏水...
咁佢地就出左去打BALL啦...!!!!
隔左唔知幾耐..先再打過...!!!!對燕京///
傻的...輸左~但係我相信...呢班C GRADE會進步得好快的!!!!!^^
之後睇埋其他學校啦...!!!!!間YY1超勁...!!!!
C GRADE打插SET//!!!!勁奶睇~入面有3個我GE師妹..!!!!真勁..
係我地睇緊GE其間..我地係度講下年的BALL衫..!!!!!
HEHE^^全部加個GAP字..!!!!! EG: GAP HO~KAPPA變做GAPPA!!!!!^^''
哈~我地仲諗左幾句野..''KCM,,,GAP!!!!!  /  SHARK IS THE GAP!!!!!
笑奶屎左...!!!!!!!!!^^''
睇完,,就同小優、FING、河童、KIN去葵興食野..!!!!
食完..FING就走LU...!!!!我地就去葵廣// [[邦邦都黎左]]
行左陣..3個BOY唔見左...
之後打比佢地//原來佢地都買完野LU~
咁我同小優就企左係新都會等佢地啦...!!!!!
THAN GO 3聯//我就買左2本書書...$90!!!!! [[CHERIE同MIU都黎左]]
跟著我地就出左3聯門口度影相啦...!!!!!
''五星戰隊''  我、小優、KIN、邦邦、河童~著晒CONVERS..!!!!!
係度影腳...勁搞GAP..!!!!!
跟著經過幾番商議..我同小優就去荃灣..!!!!
GO睇護膝同袋..!!!!!
我地搵間MIZUNO都搵左好耐...兜左4個圈..!!!!!
睇完,,就去睇衫&其他了....!!!!!!!!!!
行晒成個荃灣...!!!!!
5點幾番屋企...!!!!!!好攰 X 好攰 = 好奶攰!!!!!!!

             
TIME2006-03-05 06:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 3 月 3 日  星期五
 
3月1日 星期3
今日係3月1日,,,新一個月..但係冇新ge開始...
一朝比人鬧....傻奶左...!!!!!
番學早讀...睇睇睇..好好睇ar..!!!!!
上堂..好奶眼訓...想訓///
電腦堂勁奶精神..有得上網..HEHE^^
post番晒d日記lu..前幾日個版上唔到..!!!!
一次過post晒3日ge日記..!!!!!^^''開心,,
之後pe堂呀..!!!!好奶凍wor..!!!!!必奶晒d鼻水出黎..!!!!
但係冇所謂啦..!!!!!有得玩ma..!!!!今堂打曲棍球呀...!!!!!
好好玩...!!!!!^^''
放學,,就去打ball lu..!!!!!等左呢個時刻好耐啦...!!!!!!!
今日同平時有d唔同..today係我入左女排ge第一次練習..!!!!!
HEE^^開心..終於入左女排了...!!!!
一開始,,同小優、fing打...!!!!
打左好耐,,先至換pe衫..!!!!再打過..!!!!!
之後我就同miu去左學開ball啦~~上手!!!!
好難學ar..!!!!but點難都好..我會比心機..練好佢!!!!!^^''add oil!!!!!
打到7點..d“C grade”就走晒啦..!!!
得番我地(平時玩開果d)同沙sir...!!!!
沙sir教我同miu開ball...好似好易咁,,but其實奶難..!!!!!
7點半,,換衫..同佢地走了...!!!!!

3月2日 星期4
今日d堂不太喜歡..!!!!但好彩..總算過得快..!!!!
lunch開會..社際球賽d野..!!!!!!
放學,,打ball,,打到5點幾就停左冇打...
係度睇+ho、kin、河童做突訓...!!!!!加油呀..!!!!!!^^''
睇左好耐..就出去打過了..!!!!!
打到7點..差唔多要收野...明叔都閂晒燈lu..!!!!!!咁我同神婆就計續打啦...!!!!
好正ar..!!!!打到唔想停...打到有d眼花..打到有d頭暈...
我地係咁追ball....好攰...!!!!!但係好玩A!!!!!
我要努力呀...!!!!!
打完,,我地一大班人就係canteen同沙sir傾計!!!!!
than就走了...!!!!!
得我、kin、沙sir落葵芳///!!!!!
但係kin又行得鬼死咁快wor....!!!!!
搞到沙sir以為我地兩個..拍緊拖...吵架中...!!!!!笑死...!!!!!

3月3日 星期5
放學又係打排ball..!!!!!
今日●KCM vs 皇仁●
加油呀男排....!!!!!!你地唔可以就咁放棄咖...!!!!!!
有好多人支持你地咖....!!!!!!!!!^^''
對不起>>fencing's 陳sir...!!!!!!
我諗..我會打埋今次校內呢個比賽...我就唔會再打劍擊了...!!!!
好唔捨得...!!!!!==''但係我能力有限.....!!!!!!
多謝你地係呢一年幾入面比我ge回億...
有開心,,有唔開心....!!!!!!!我會永遠記得呢d回億....!!!!!!!!!!!
對不起>>>陳sir、miss鮑、tracy、yoyo,,,,,!!!!!!!!!
你們計續努力吧....!!!!!!我也會的...
但我會向排球的方向計續努力...!!!!!!!!

             
TIME2006-03-04 08:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]