今日早會講左好多冇聊野....講左好耐咁!!!!!
之後上到課室,,有個阿SIR坐左係度bo~
呵呵,,,MISS OY冇番..!!!!!!GOOD,,開心晒...!!!!!!!
之後第一堂就係MATHS~MISS LO又冇番WO....
佢都唔知做咩...連續幾日都冇番啦....!!!!!!!!
有人話佢比D示威果D人拋左落海WOR...!!!!!!!!!笑死我!!!!!!
跟著就BIO,,!!!!!!好悶呀...MILKY冇番.....><
之後就GAP///MISS OY番左唻.........=M=
但係今日冇咩野呀..幾好玩...!!!!
成堂都係度講佢以前D野...都幾好笑...!!!!!
跟著CHIN....之後就兩堂ENG啦...!!!!
捱左好耐............>333<
LUNCH就拎左D書書番屋企...
番返學校就同YOYO果D傾啦~
之後買埋COOKIES就上課室LU~
跟著IH~之後就兩堂CHEM,,,
今日CHEM堂調左位...同CINDY坐...
成班都冇咩人聽書.....!!!!!!!哈哈哈,,,
咁我同CINDY,,,AU欣就係度傾左D野啦....
都幾傷腦筋吓...!!!!!!!
放左,,我就去班房拎番部電話先啦...!!!!!
之後就同CINDY落左302啦.....
D F.1好白痴呀....!!!!!!!
但係CINDY發現有個側田弟弟BO~
哈哈哈...雖然我覺得唔似...但係都好搞野....!!!!!KA,,^3^
之後我地要跳舞果D就過左301度練啦~
唔洗跳果D就留番係302練歌....!!!!!!!!
咁我地一路練都冇咩野GE~
都係係度玩玩吓咁啦~
但係之後就因為某D野搞到我DUR晒皮啦......>0<'''
好灰....見到都眼怨......
跟著好彩有CINDY係度啫~!!!!!!!!!
6點幾,,就放啦...之後我就去商場行左陣先番屋企LU~!!!!!!!
夜晚9點幾就同CINDY傾左一個鐘電話...!!!!!!!
TO CINDY:
我雖然唔開心詐...但係我都唔準你唔開心咖..!!!!!!!!!
同埋多謝你一路咁鼓勵我呀...!!!!!!!