您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2005 年 12 月 21 日  星期三
 
今日PE堂自由活動,,我、FING、MISS PAU、沙SIR一齊打排BALL~!!!
落左堂...就係TOILET度自閉左一陣,,,,
之後就換衫衫,,就出去啦~!!![[D PE衫有人幫我拎呀..THX!!!!!]]
跟著出到去CANTEEN~有3部TV播緊創意頻道BO!!!!!!
好似好正咁,,又有KK WONG,,又有運動會鏡頭,,又有高佬係度講野~
但係我睇唔晒呀....遲左出唻....
跟著點半,,就上左HALL練歌啦....
練到2點2~跟著就上MATHS堂同PTH啦~
PTH我地就分晒組玩IQ題...!!!!!哈哈.....!!!!!!!勁搞笑WOR...!!!!!!
放左,,就去HALL度坐左陣啦~
聽個MISS講左D野...之後就坐左係度唔知做咩啦~
ON居居咁,,,,跟著就上302練歌LU~
練到咁上下...就落去HALL度試一次啦.....
><勁多人睇著囉.....!!!!!!!!個個GE反應都係''''嘩........''''!!!!!!!!!!!
試左次之後又上番去練歌....但係我GE心情好似唔多好咁.....>3333<''''
[[小亮同陳子威請左好多枝糖比我呀...!!!!!!!HEHE,,]]
跟著我地練到6點7,,8就走LU~
夜晚,,同河童、陳子威[[KAI子威]]CHAT MSN...
 
PS:聽日要好早起身.....驚唔知醒呀........
      記得MORNING CALL我呀KAI子威...!!!!!!!!!!!

             
TIME2005-12-21 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 12 月 20 日  星期二
 
今日DT堂,,開始整條吊橋LU~
[[我架令令車車係上堂已經做好左啦...!!!!!!]]
但係我GE進度好似有D慢///
因為我今日先至整好條橋GE其中一邊.....
黃慧心已經整好左啦...><!!!!!!!!
但係好彩仲有好多人慢過我~HEHE,,^W^
跟著就ENG堂...DICT~
之後就中文....阿史教我地報告個格式呀...!!!!
教到過晒鐘....遲左15分鐘落堂......>3333<''''
急尿急死我...!!!!!!!!!!!!
放左LUNCH~我同CINDY就落左MUSIC RM度睇吓洗唔洗練歌啦...
[[因為CINDY話小亮同左佢講話今日LUNCH臨時要練WOR]]
但係我地落到去..係冇人GE~
之後我就過左去YOYO度啦,,,[[佢排緊隊買野食..]]
跟著就見到副社>>陳子威BO~
咁我就去問佢洗唔洗練啦....
跟著佢話要呀...!!!!!!!!!
之後佢又問我食咩,,咁我咪答唔食囉~
因為我想儲錢買野呀MA~!!!!!哈哈哈..好傻!!!!!!
跟著我就去TOILET啦~
入到去....MANDY,,阿婆果D係度開緊餐//////>3333<
出番去就諗著等埋YOYO買野先再去搵位坐啦~
點知YOYO同我講陳子威買左野比我食BO~^3^
我又冇叫佢請我食野~佢竟然買埋野比我食囉~哈哈,,
好開心TIM!!!!!!!!!!
跟著點半,,我就上左MUSIC RM啦~
練左陣,,,都唔知練到D咩......
跟著就上PHY堂啦~
我同MILKY係咁係度食野~KAKA,,
我就係度食百力枝[[陳子威買比我GE]]~
MILKY就係度食薯片~
邦邦同謝智就係度打機.....成組都冇人聽書//////
哈哈哈...我真係“鄧”呢個阿SIR慘......!!!!!!!!!
放左學,,就去左302練大合唱....
練左陣,,我地跳舞果D就去左301度練~
之後練左幾次...就落左操場練.....
好亂呀跳得........都唔知點解會咁.....
好唔開心囉....練左咁耐都係咁.......
之後6點幾就走啦......好唔開心....好憫........
都唔知比賽果日點算.......
D F.1日日都係度晒我地時間......
嘈生晒......>W<

PS:如果你地唔想等我地等咁耐GE話...
     你地可以走先咖....唔洗就晒我地.....
     因為我地唔想你地嬲呀....OK???!

             
TIME2005-12-20 08:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 12 月 19 日  星期一
 
今日早會講左好多冇聊野....講左好耐咁!!!!!
之後上到課室,,有個阿SIR坐左係度bo~
呵呵,,,MISS OY冇番..!!!!!!GOOD,,開心晒...!!!!!!!
之後第一堂就係MATHS~MISS LO又冇番WO....
佢都唔知做咩...連續幾日都冇番啦....!!!!!!!!
有人話佢比D示威果D人拋左落海WOR...!!!!!!!!!笑死我!!!!!!
跟著就BIO,,!!!!!!好悶呀...MILKY冇番.....><
之後就GAP///MISS OY番左唻.........=M=
但係今日冇咩野呀..幾好玩...!!!!
成堂都係度講佢以前D野...都幾好笑...!!!!!
跟著CHIN....之後就兩堂ENG啦...!!!!
捱左好耐............>333<
LUNCH就拎左D書書番屋企...
番返學校就同YOYO果D傾啦~
之後買埋COOKIES就上課室LU~
跟著IH~之後就兩堂CHEM,,,
今日CHEM堂調左位...同CINDY坐...
成班都冇咩人聽書.....!!!!!!!哈哈哈,,,
咁我同CINDY,,,AU欣就係度傾左D野啦....
都幾傷腦筋吓...!!!!!!!
放左,,我就去班房拎番部電話先啦...!!!!!
之後就同CINDY落左302啦.....
D F.1好白痴呀....!!!!!!!
但係CINDY發現有個側田弟弟BO~
哈哈哈...雖然我覺得唔似...但係都好搞野....!!!!!KA,,^3^
之後我地要跳舞果D就過左301度練啦~
唔洗跳果D就留番係302練歌....!!!!!!!!
咁我地一路練都冇咩野GE~
都係係度玩玩吓咁啦~
但係之後就因為某D野搞到我DUR晒皮啦......>0<'''
好灰....見到都眼怨......
跟著好彩有CINDY係度啫~!!!!!!!!!
6點幾,,就放啦...之後我就去商場行左陣先番屋企LU~!!!!!!!
夜晚9點幾就同CINDY傾左一個鐘電話...!!!!!!!

TO CINDY:
我雖然唔開心詐...但係我都唔準你唔開心咖..!!!!!!!!!
同埋多謝你一路咁鼓勵我呀...!!!!!!!

             
TIME2005-12-19 10:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]