您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2005 年 11 月 23 日  星期三
 

今日搭9上班房早讀ar..[[係樓梯發生左d開心gela~ka!!!]]

咁入到班房,,第一件事就係抄chin

跟著就早讀啦..!!!!

第一堂~就係IH,,我地今日都唔洗上堂,,

因為有2組人要presentation~咁其他人就係度睇啦..!!!

咁我就係個位度做定聽日要交既功課~~

之後做完,,就係度溫chin dict..!!!!

第二堂~dict chin lu~但係默詞語ja!!!!

全部都比我貼中晒..!!!!!!^^但係yoyo話番比我聽,,我錯左3個字..>w<’’’

跟著我地默完書..連個小息都冇埋..

因為我地要幫其他人改簿ar..!!!!但係最主都係阿史唔比我地通水比D班聽ja..!!!

[[因為d班係小息後果堂默呀ma]]

咁跟著打左上堂鐘,,阿史先放我地

跟著我就去左toilte la…出番黎果陣,,好唔好彩咁比miss柯捉左我耳環\\\

than就計續上堂啦…!!!!![[engCL]]

之後就pe今日要exam,,so就唔洗做咁多體能!!!!

但係我地跑多左2個圈因為我地全部人勁cutbo!!!!!!!ka~比人罰....

跟著就exam la..[[跳遠]]今次我跳左28 ar///[[上次就23]]

但係至衰都係個屎忽坐左落張“典”度啦唔係3米幾都有呀….!!!!!!!!!><

之後exam,,就同fing,,milky係隔離打排球啦..!!!!!!!!

完左,,lunch..!!!!跟著果2堂就mathspth…!!!!!!

Maths,,miss LO就冇番..一個死人阿sir唻代…..

憎爆怇ar…\\\\\\\\\

than pth..miss抽中左出去讀書…><

好彩~我一路讀,,小騰一路教我ja!!!!!

HEHE^^,,thx,,!!!!!!!!

放學,,hall meeting訓著了,,,!!!!!!

到左43..4~本來就走得咖啦,,

但係我地all  F.3要留低wor,,講咩“系統性評估”wo….><

….要我地星期6番去補課……..><

跟著講講講,,,搞到差唔多5點先放

咁放左,,我地係度睇佩劍練啦順便過左小優過度玩..

[[frank都係度…]]

跟著佢地勁係度搞笑,,係度癲囉….

但係我就冇咩心機玩啦…!!!!!!!!!!!

之後67..8~小優,,fing,,,,joe,,河童,,frank就一齊走..

[[我地又係最尾先走ge學生..]]

咁出左學校門口行到樓梯果度,,就得番我同frank..

[[佢地個個都經葵興,,得我地2個落葵芳]]

咁差唔多7點先番到屋企咯…..>___<’’

             
TIME2005-11-24 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 22 日  星期二
 

今日番到學校,,都係咁啦~

上到課室,,就係度抄chem..[[連早讀都用埋黎抄,,]]

完左就上IH,,[[present呀今日]]

我果組overtime ar…….跟著2堂就係DT,,

than eng,,睇人present….悶到死

之後chin堂就係咁玩啦..!!!!!!ka~

lunch就嗌左yoyo幫我改吓eng..!!!!thx~

跟著就上phy堂啦..派卷啦今日..30……

咁派完,,我就做功課lu~!!!!![[唔聽書啦]]

放學就睇男排friendly

同小優,,fing河童果d…!!!!!!

睇到完左,,就入番canteen!!!!跟著我地就係入面傾d搞笑野啦….

笑到我死晒咁….痴線ge…!!!!!!!!

之後611先係學校走lu!!!!!^^

             
TIME2005-11-23 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 21 日  星期一
 

今日番到學校,都係過左去另一邊度啦∼!

係度講吓野、睇吓書書咁∼ka..

之後早會就聽miss ng講野∼so boring!!!

始著再聽埋cool kiss既宣傳,就上hall啦∼

〔〔個宣傳真係笑屎我!〕〕

入完hall聽個賭博ge講座∼之後就上番班房lu!!!

跟著就chin堂啦,但係得番15分鐘∼

so阿史都唔上堂lu∼!!!

小息∼張嘉恩就落左黎我地班搵人參加社際歌唱...

><!冇lala比佢拉左落水...

〔〔同你part過1次4x400詐bo∼依家咁關照我??!〕〕

咁就是但啦....死就死啦!!!

跟著小完息∼maths堂,真係開心死我!

miss Lo冇番∼!咁我就係度睇小說啦∼

yes!又睇完lu∼!!!hehe..

跟著∼其他堂,就冇咩講啦!!

lunch∼就番屋企啦,順便拎埋袋pe衫!!

跟著番返學校,溫IH∼溫到打鐘,張嘉恩又黎啦><!

miss唻到,就比我地溫多10分鐘喇∼

跟著就test lu∼唔識呀...

完左IH∼就2堂chem..派卷∼當然唔合格啦!

得32分。。〔〔最唔仲意>>理科咖啦!〕〕

上完堂∼我就即落番班房啦∼拎番袋pe衫!!!

than換衫入hall練劍啦∼

但係今日都冇咩練到野∼阿sir係咁比野我地玩∼!

玩左好多野ar∼!!哈哈...

但係右手同右腳都好痛><!

右手就係林浩然整ge∼右腳就係高狗整ge∼*

咁我地練(玩)到5點幾6點,就完lu∼

完左,我地就係canteen度冇聊左陣咁...

之後阿sir就同我傾左d野咁啦..

搞到我依家都唔知點好=3=

><番到屋企∼好多presentation要準備呀...

plx help∼ 

             
TIME2005-11-21 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]