您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2005 年 11 月 29 日  星期二
 

今日番到學校,就諗埋chin果個“類比推理”ge野啦!
要我地講d例子去支持呢句野bo∼
好難諗呀∼!好彩高佬好好人咁幫我諗左d啫∼!thz。
之後上班房果陣,我地就係度討論一個人。
〔〔唔講名啦,同佢又唔熟!!好多人都認為佢係校草果個啦!〕〕
哈哈...!我唔多覺佢係校草bo,高佬都係咁講∼
跟著就早讀、上堂啦....
晏就,就係canteen同tracy、fing食野。
yoyo、duck、terry就跟左梁sir搵太空人baba∼!ka
所以,我地最尾果兩堂phy唔洗上∼
〔〔梁sir帶隊呀ma!〕〕
咁第1堂phy∼黃sir唻代〔〔唔係pe黃ar..〕〕
咁一開始,佢就派d maths小測卷比我地做啦∼
用左15分中就搞掂lu∼
跟著佢就比我地玩啦。。我地果組d人好kai囉∼〔〔milky、邦邦〕〕
係度度3圍同度隻腳幾長bo∼〔〔我梗係冇玩啦,唔同佢地癲〕〕
之後比阿sir見到,佢就係度笑啦∼
笑到我眼水都bill埋出唻。ka∼*
咁第2堂phy∼“小新”唻代。
〔〔呢個名,係我同milky改ge,因為佢一坐低,我都睇唔到佢啦!好矮呀佢。〕〕
跟著佢一入到唻,就嗌我地做數啦...
咁全班都冇人帶maths作業bo∼
但係個阿sir就扮晒串咀咁舉起左2本作業,諗著迫我地做數...
but佢真係好蠢囉∼我地班有39個人呀!!〔〔走左3個ma〕〕
得果2本,有鬼用咩....?!
之後佢都冇晒我地辨法∼咁我地班就係度玩...
我同milky就差唔多笑左成堂...
我地係度笑佢頭先做迫我地做數果個樣,仲要扮晒串咁∼! 
 

小新:拎你地本數學作業出唻做!
全班:冇帶bo∼
小新:(舉起兩本書)我有兩本!!!
盧bb:阿sir,我地班有42個人bo!你得果兩本,我地點做呀∼?!
小新:咁番班房拎啦∼!!!!!
盧bb:唔得∼7A係我地班度測緊驗呀。唔入得去呀∼
小新:(好激氣)咁算啦,你地做就做,唔做就算啦!!!

 

〔〔就係呢幾句咁ge野,笑到我地死晒!〕〕
咁放學,我就同fing去左唱k∼好平囉!
唱happy hour∼仲要唱左3個鐘。
之後6點9交房,跟著就番屋企了∼!
 

ps:歌唱比賽,贏∼?!冇可能咖啦∼
            
初賽唔好衰就得咖啦∼!!!!

             
TIME2005-11-29 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 28 日  星期一
 

今日番到學校,就諗著做埋IH果2題啦。

但係唔識做bo,咪問吓人囉∼
點知連佢都唔識....><!
咁之後就上班房先做lu∼
lunchtime,就番左屋企拎手套∼
放學練劍ma!!!
咁係屋企,食完野,拎埋野∼就走啦!
跟著fing就打比我,嗌我等埋佢先一齊上去...
〔〔佢今朝冇番學ma∼〕〕
咁番到kcm,就拎左d歌詞唻睇∼
係度唱啦∼d歌詞勁難記囉...仲要2首咁多tim∼><!
跟著就上IH&2堂CHEM lu∼
放學,就去左hall練劍,今日阿sir心情好似唔多好。
但係佢又好似kai左咁,係度扮睇相佬∼
幫人睇掌、睇相wo∼
咁我地練到左陣,就教d細ge做步法果d啦..
〔〔冇lala變左師姐....><!〕〕
之後教左冇耐,我地就計續練啦∼
練到5點幾,就完lu。
跟著就講埋星期日(4號)校際外展賽ge野∼
就走得∼!!
跟著我就係canteen同yoyo傾計啦!!!
傾左陣,我同yoyo就走lu∼
一路行,我都聽左好多關於佢地社ge野。
諗諗吓,佢地勤社真係比我地愛社團結得多ar∼!!!

 

ps:呢排好多野要應付,今個星期日fencing又要比賽。
           
跟著兒家日日都要練歌,遲d又要社際歌唱比賽... 
            真係驚應付唔黎呀..!

             
TIME2005-11-28 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 27 日  星期日
 

親朋勿友(獨唱版)
 

你說他容易發怒 不過會令我驕傲
不要數 他根本比不上一成你的好
世上誰比你糊塗
要為良朋讓半步

 決定誰都不揀可能是最好
 

*和誰都不相戀 不會再挑選
 
為你哭完就算 讓我從今一個人
 
不想變禍心  去傷這好友心
 
叫別人去愛我 是為我好
 
不想他妒忌  但是你又要唉聲歎氣
 
剩下我獨個  專登避開你*
 

放手總會有苦衷 所以我沒有激動
不要緊 想得到的多數不能夠相擁
愛未能使你動容
努力原來沒有用
你為人犧牲的精神沒法懂
 

repeat*
 

如照顧他感受 相戀應該放手
朋友轉身步遠 擁抱亦會心酸
 

repeat*
 

要你失去這知己
擁抱也沒有滋味

 心會死

 喜歡不等於有福和你一起
既是如此好心地
我又為何被隔離

 你若然真心怎可能沒轉機
不敢問你
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
夜晚8點幾果陣,社長打比我wo...
話幫我地燒碟∼〔〔揀左“親朋勿友”ar〕〕
之後佢冇lala問我有冇信心贏wor∼><!
梗係答冇啦....!!係超驚lo∼
〔〔我係比人屈入去參加ga ma〕〕
跟著佢又同我講話我大佬唱歌好聽wo...
勁大壓力ar∼><!
依家比佢搞到我仲tim ar∼>w<!

             
TIME2005-11-27 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]