您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2005 年 11 月 18 日  星期五
 

今日帶左本JUNON番學,,咁番到學校,,

就又過左琳譜果邊睇LU!!!!!^^

[[死高佬,,又話龍一似女仔…><!!!!!!]]

咁睇到搭9,,就上班房啦~~~!!!

[[YEAH,,SUKI又拎左W-INDSPOSTER番唻呀!!!]]

咁之後就早讀啦,,,完左~MATHS堂啦,,

今日又有幾個人冇帶書..之後MISS LO就係咁鬧人啦

鬧鬧人又喊BO~[[FRANKY話佢假喊WOR!!!!!!]]

跟著就MUSIC堂啦我就拎左本小說落去睇…..

[[><個主角又死左….!!!!!!連續第3本啦…..d主角死晒..>3333<]]

睇到我眼濕濕咁……>M<’’’

跟著MISS話唱流行曲,,咁我就唔睇書LU~

唱歌…!!!!^^唱小飛俠同自欺欺人呀..!!!!,,>\\\<

跟著就小息LU~之後就2CHIN

好好笑囉今日,,好到我出晒眼水咁….!!!!!!!

之後教左陣書,,阿史就比我地小休一會

咁我就睇埋果幾頁小說佢啦..!!!!!!睇完了,,!!!!!!!!!!

跟著就計續上堂LU~

小息後就2 x ENG,,,好悶…!!!!!!!!

LUNCH就番屋企啦..食完番返學校就整埋少少野咁,,

之後就搞IH PROJECTDLU!!!!!!!!

打左鐘,,就上2 x IH~!!!!!

一開波,,MISS就教書先啦,,

教完就播《南京大屠殺》啦,,,,

咁我就一路睇TV,,一路睇一本關於“姓名同命格”GE書書啦..!!!!

[[幫左琳譜CHECK,,HEHE^^都唔錯AR!!!!!]]

咁睇完本書,,就計續睇TV,,,[[D亥突呀!!!!!!><]]

睇左陣,,我就有D眼訓LU~

SO就係“木台”訓左陣啦…!!!!!

跟著就放學LU~THAN去左圖書館借書

HEHE,,係我至愛GE梁佩瑚呀..!!!!!!!

             
TIME2005-11-18 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 17 日  星期四
 

今日朝早on on居居咁,,番到學校坐左成朝,,差唔多成半個鐘了…!!!!

[[琳譜遲左番,,冇得同佢傾計tim..><!!!]]

之後去toilet,,咁岩行過個PE board~

佢企左係度bo~跟著佢就嗌左嗌我,,我地又講左陣野咁…^^

[[死高佬ar,,成一八幾cm….唔怪得知個個都嗌你高佬啦..!!!!]]

跟著上堂d,,唔講lu!!!!!! ((nothing!!!))

放學番屋企放低左書包,,就落街啦~~

hehe,,又比我買左JUNON..!!![[之前勁搵都搵唔到囉,,><]]

跟著去左3,,又撞到四少果d bo~[[勁係度鬥串咀bo!!!!^^]]

than係入面睇左好耐…((好想買書書呀..!!!!但係冇買到,,))

5點幾先到屋企ar!!!!!!

夜晚,,仲抵死,,部手提冇lala lock左密碼wor,,, o咀囉…..!!!!!

之後拎埋部電話落去people度問吓,,, [[好凍….>m<]]

跟著搞左一輪先得,,,勁激死…!!!!!!!

             
TIME2005-11-17 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 16 日  星期三
 

今日朝早,,都唔知咩事,,6點半起左身

之後喊wor…[[..因為…><]]

跟著就換衫番學lu~

番到去,,又過左去琳譜果邊坐,,^^

過到去,,首先就係訓一陣啦太攰啦…..

之後我地又係度傾計la,,!!!!!!!

[[今次係度傾missd,,!!!!!!好想聽miss柯唱歌tim,,!!!!]]

傾到搭9,,就去上班房啦

上到去,,suki就比左2[[龍一]]ge poster!!!!!!!!yeah~

之後我就張d poster放左係個file度啦

[[跟著差唔多成日我都拎著個file四圍走,,,開心死我啦..^^!!!!!!]]

跟著過左冇耐,,謝智又送左一個mickey既銀色鎖匙扣同一枝筆比我wo..

[[佢係disneyge..!!!!!!!又開心死我!!!!!!]]

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

5,,6~PE >> exam,,跳遠!!!!!!!

放學就去左買文具果d,,,,買左好貴……..!!!!!!!!!!

 

  ps : 今日真係好開心呀,,!!!!!!!多謝你地呀,,!!!!!!!!!

        >333333333<’’’

             
TIME2005-11-16 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]