| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
今日帶左本JUNON番學,,咁番到學校,,
就又過左琳譜果邊睇LU!!!!!^^
[[死高佬,,又話龍一似女仔…><!!!!!!]]
咁睇到搭9,,就上班房啦~~~!!!
[[YEAH,,SUKI又拎左W-INDS既POSTER番唻呀!!!]]
咁之後就早讀啦,,,完左~就MATHS堂啦,,
今日又有幾個人冇帶書..之後MISS LO就係咁鬧人啦…
鬧鬧吓人又喊BO~[[FRANKY話佢假喊WOR!!!!!!]]
跟著就MUSIC堂啦…我就拎左本小說落去睇…..
[[><個主角又死左….!!!!!!連續第3本啦…..d主角死晒..>3333<]]
睇到我眼濕濕咁……>M<’’’
跟著MISS話唱流行曲,,咁我就唔睇書LU~
唱歌…!!!!^^唱小飛俠同自欺欺人呀..!!!!正,,>\\\<
跟著就小息LU~之後就2堂CHIN啦…
好好笑囉今日,,好到我出晒眼水咁….!!!!!!!
之後教左陣書,,阿史就比我地小休一會…
咁我就睇埋果幾頁小說佢啦..!!!!!!睇完了,,!!!!!!!!!!
跟著就計續上堂LU~
小息後就2 x ENG,,,好悶…!!!!!!!!
LUNCH就番屋企啦..食完番返學校就整埋少少野咁,,
之後就搞IH PROJECTD野LU!!!!!!!!
打左鐘,,就上2 x IH~!!!!!
一開波,,MISS就教書先啦,,
教完就播《南京大屠殺》啦,,,,
咁我就一路睇TV,,一路睇一本關於“姓名同命格”GE書書啦..!!!!
[[幫左琳譜CHECK呀,,HEHE^^都唔錯AR!!!!!]]
咁睇完本書,,就計續睇TV啦,,,[[有D亥突呀!!!!!!><]]
睇左陣,,我就有D眼訓LU~
SO就係“木台”訓左陣啦…!!!!!
跟著就放學LU~THAN去左圖書館借書…
HEHE,,係我至愛GE梁佩瑚呀..!!!!!!!
|
|
TIME︰2005-11-18 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日朝早on on居居咁,,番到學校坐左成朝,,差唔多成半個鐘了…!!!!
[[琳譜遲左番,,冇得同佢傾計tim..><!!!]]
之後去toilet啦,,咁岩行過個PE board~
佢企左係度bo~跟著佢就嗌左嗌我,,我地又講左陣野咁…^^
[[死高佬ar,,成一八幾cm….唔怪得知個個都嗌你高佬啦..!!!!]]
跟著上堂d野,,唔講lu!!!!!! ((nothing!!!))
放學番屋企放低左書包,,就落街啦~~
hehe,,又比我買左JUNON啦..!!![[之前勁搵都搵唔到囉,,><]]
跟著去左3聯,,又撞到四少果d bo~[[勁係度鬥串咀bo!!!!呵^^]]
than係入面睇左好耐…((好想買書書呀..!!!!但係冇買到,,))
5點幾先到屋企ar!!!!!!
夜晚,,仲抵死,,部手提冇lala lock左密碼wor,,, o咀囉…..!!!!!
之後拎埋部電話落去people度問吓,,, [[好凍….>m<]]
跟著搞左一輪先得,,,勁激死…!!!!!!! |
|
TIME︰2005-11-17 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日朝早,,都唔知咩事,,6點半起左身…
之後喊wor…[[係..因為…><]]
跟著就換衫番學lu~
番到去,,又過左去琳譜果邊坐,,^^
過到去,,首先就係訓一陣啦…太攰啦…..
之後我地又係度傾計la,,!!!!!!!
[[今次係度傾miss果d,,哈!!!!!!好想聽miss柯唱歌tim,,!!!!]]
傾到搭9,,就去上班房啦…
上到去,,suki就比左2張[[龍一]]ge poster我!!!!!!!!yeah~
之後我就張d poster放左係個file度啦…
[[跟著差唔多成日我都拎著個file四圍走,,,開心死我啦..^^!!!!!!]]
跟著過左冇耐,,謝智又送左一個mickey既銀色鎖匙扣同一枝筆比我wo..
[[佢係disney買ge..!!!!!!!又開心死我!!!!!!]]
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
第5,,6堂~PE >> exam,,跳遠!!!!!!!
放學就去左買文具果d啦,,,,買左好貴……..!!!!!!!!!!
ps : 今日真係好開心呀,,!!!!!!!多謝你地呀,,!!!!!!!!!
>333333333<’’’ |
|
TIME︰2005-11-16 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 203 | »
|