|
今日去左mk攞書!!去緊既時候,,毛喇喇落大雨Wo"我冇攞"姐"出黎喇!!
不過ck有攞wo"但係都攪到我成身濕哂囉"攞完之後就去左食kfc喇"
食完之後就影貼紙相..影完就去左西九行左陣"買左套BB3"幾令'右唔貴"
因為40姐*之後右買左冷面食!!好味唷"=^.^=右買左杯唔知蘋果咩咩"勁抵..
3.5蚊咋.. =.=有d無奈囉"呵呵*之後就返左屋企lu"返到去玩左陣電腦"
就訓左lu"訓左冇幾耐.."就起身食飯..睇電視."玩電腦*之後就去左位同學仔既板..
佢話"講真,,我真係唔多like同你玩*我心諗"咁你咪唔好同我玩囉*絕交囉*
真係唔撚"幸"做你個fd囉*仆你個臭街*係都要點著我把火"樣撚衰.*死開點喇*
之後我同ck都成日講你壞話囉.."死kid子.收撚皮喇*"多你1個唔多"
少你1個唔少"只係少左個豬西姐"冇咩野*唔會影響到我囉*
我而家最好最好最知心既紫味係..
詩琪"同洛洛囉*"
幾好既咪wingwing囉..起碼佢唔會
話唔同我玩囉..唔似某d人咁*
同學仔既...有好多..
個位叫佢收皮喇..
唔撚想同你做朋友囉..
朋友?家姐?*我呸*
做我家姐,朋友"?
我呸呸呸!想嘔..
1a
既6+3=幾多呢"
咪就係果位囉..哈哈哈*

|