|
唉."原來由我鐘意佢果陣...已經放唔低,,以為我真係訓得低佢喇."
點知..仲係放唔低,,點解要咁Wo"我真係好辛苦嫁,,我好想喊*"!
ICQ見到佢ON,,我都忍唔住add左佢"*!我諗我真係好認真咁鐘意你嫁..
冇意中..你知道左"*!你之後就係度避我,,點解牙''係你自己講話冇咩野..
唔會避我',講大話!!"我敢咪只好話係玩你囉*"!因為我唔想你避我,,連朋友都冇得做牙..
我唔想咁..就算同你做唔到男女朋友",,只少做好朋友都得掛..*但係我唔得囉..我放唔低牙"
日日都諗住你"*!我之前為你喊足成晚..訓右訓唔著..你究竟有冇理我既感受.."每見d野..
同你有關..我都即刻好唔開心牙..真係我想喊..點解人地都可以放低..點解我放唔低牙.*
放棄1個人,,真係好辛苦..鐘意1個人好易,,傷害1個人都易,,但係放低人,,係咁難*!
人地可以搵到個真心相愛既人,而我?就唔得*我鐘意既人右唔鐘意我,,我唔鐘意既人就鐘意我..
我真係好煩..好唔開心..我開始對愛情冇哂信心,,我都唔會再相信d男仔"*全部都係呃你..
太自欺欺人喇*"我真係想之前唔好比我識到你..我唔識你...尼d野就唔發生嫁喇*"
好想介手..*好想死牙.."不過我唔會咁做..太唔值得喇*

|