|
今日睇左個撚樣既日記,,睇到我火爆囉"而家唔係話你識唔識人多*
唔係話識d惡人..係你自己點對人,,你點對人,,人咪點對你囉"
要睇下你同人地d關係好唔好*而家唔係成日要d有勢既人囉"扮哂野..
扮哂識d好有料既人咁..日日話喊打喊殺咁"有咩得罪既..就話要接你放學..
真係好驚牙.."
識尼d人唔係大哂囉*係既..你自己串囉...暗串暗串..
成日話暗串..唔好話你唔敢唔明串..唉..扮哂野咁"係度話人咪認左佢囉..右唔認Wo*
敢做唔敢認..咪係尼d人囉..係既..咪自己做大家姐囉..做話事囉..啪野囉..犯罪囉..
夠薑先算喇*係miss同sir面前扮哂野..扮哂好乖..事實就係度發姣囉..
校服正到短,,短唔係1個問題囉."問題係佢正到3尖8角囉"睇見就唔開胃喇*
唉"*算吧喇*個樣豬到西咁..

|