激死..
今日本來諗住唔出去既,,,但係右想去借書"咁就去借囉*
點知去到..先知冇開*頂... 激死我囉" ..屌屌屌!!!!
1陣我右去醫院,,不過呢"bb面黃牙*要照燈..冇得睇bb*
所以1陣去到醫院,,都冇bb睇牙"嗚嗚嗚*
頭先去左醫院,,見到牙嫂擔心個bb,,都心情唔好"我地個個
都擔心牙嫂牙...唉*我有講錯野,,攪到牙嫂更加擔心牙...
牙哥走左出黎,,話左我2句,,我心諗:唔通我右好開心咩??我真係唔
知會令到牙嫂更唔開心嫁ma'"唉...我而家都唔開心囉**
刊登時間︰2005-08-04 03:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]