|
2006 年 4 月 8 日 星期六 |
|
| 煩煩煩.................... .\ /. |
10點幾先起身..........
開電腦~lili話11點去m記-.-""
我11點15分先落去^^
我...lili...勞勞係m記坐左幾耐下~~
坐到咁上下...去222~buy左條頸鏈~
返school~打排球~
跟住設大衛團~今次講鬼...........笑到我死死下
去完之後又打排球~跟住坐左陣~
去盈豐食野~區區同牙雲黎埋~^^
返school~打排球~玩玩下~
玩馬騮搶球...........有個肥婆5鋸~算....
忍佢..........玩數字球囉~
佢又5跟規則..又忍....................
返home~開電腦.......見到條肥婆粉腸係度講
"今日好5開心呀.....玩遊戲都5依照規則"
大佬~係你自己5依ja wo...e+話返我地轉頭呀!~!!
你個腦係5係痴哂孖根呀~去睇下醫生啦~
5打啦~講起都火哂~
ps.成日係度扮可憐...又發姣.好煩呀你~冇啦啦又係度喊~屎忽!!!
|
|
打記子既時間︰2006-04-08 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|