|
2006 年 4 月 7 日 星期五 |
|
| so bad day!!!!>口<'' |
so bad呀!!!!
英文堂幫湯湯開筆~
開到爆血-.-""血流成地呀!!!shit!!
去醫療室.............流血不至呀><""
用左5-6舊綿花止都止5到呀!!!仆仆~
唉......到左最後~都止都~yeah~
不過有d暈暈地-.-"""d血冇q哂lu~
lunch返左home~之後睇doctor~^^
未死得~呵呵~開電腦~
好忙呀!!!覆人呀!!
d fd係度問問問~~好彩佢都有問~^^
跟住bo姐...煥煥上門搵我~當然5係追數啦~放心~
佢地俾d功課我姐...嗚嗚...好感動牙''T/\T""
ps.手指冇左一塊肉.....慘過食豬肉>口<''
聽日返school~^^打排球~打到就打~
打5到就......欣欣~你要"希"生"~哈哈
同個令女打啦~我毫俾你~^^
|
|
打記子既時間︰2006-04-07 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|