| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 11 月 16 日 星期三 |
 |
 |
做番傻婆喇... __DiaRy***
 |
哈哈...
今日同左yo2去m記食野
見到牙姜同托托@.@
之後番學,比班kai子係咁整我!
頂>_< 早會牙德富又發癩la∼
之後黃sir叫我地加油^^
之後好努力咁做....
放學laa∼去左自修室擺低d野
就番家換33,之後在出去la∼
今日著得刀好令唷...XDD
好努力咁溫科學...之後落左去食野
食完就番上黎溫過...見到好多人牙!
牙怡,kai瑩,熙樺,家妤.....
又有post相la∼
http://www.wretch.cc/album/man0702
|
| 寫野時間︰2005-11-16 06:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 98 | »
|