○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 24
累積人氣: 3101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天

 行街....         __DiaRy***

今日番完教會之後....

 就去左太古搵屋企人∼

牙媽同dad走左行街街

咁我就同牙哥行mk....

買左好多野唷>v<牙哥幫手拎..kaka!

之後又撞到牙哥d衰仔fd!

咁我地就1齊行街街啦....

班仆街仔,係咁整我塊面>.<

then我地就行左去朗豪坊..

又見到牙哥d朋友....

咁我地就入左佢間鋪玩...

我做埋售貨員牙..無奈..

我個樣似16咩?之後就去左食野_

係仙跡岩入面傾計+食野..開心唷!

之後去左cwb行左一陣....

去左影貼紙相唷...搞到好迫牙∼

不過都影得幾令^^ 之後係咁買野食

魚蛋,燒賣,串燒..好好味唷.... 

 之後就搭車車番家=.=

係途中見到個傻佬牙∼佢地又學喎..

唉∼唔識佢地嫁@.@仲比人望住哂!

 then就同牙哥好kai咁番家了..

  寫野時間︰2005-11-06 09:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]