| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 11 月 6 日 星期日 |
 |
 |
行街.... __DiaRy***
 |
今日番完教會之後....
就去左太古搵屋企人∼
牙媽同dad走左行街街
咁我就同牙哥行mk....
買左好多野唷>v<牙哥幫手拎..kaka!
之後又撞到牙哥d衰仔fd!
咁我地就1齊行街街啦....
班仆街仔,係咁整我塊面>.<
then我地就行左去朗豪坊..
又見到牙哥d朋友....
咁我地就入左佢間鋪玩...
我做埋售貨員牙..無奈..
我個樣似16咩?之後就去左食野_
係仙跡岩入面傾計+食野..開心唷!
之後去左cwb行左一陣....
去左影貼紙相唷...搞到好迫牙∼
不過都影得幾令^^ 之後係咁買野食
魚蛋,燒賣,串燒..好好味唷....
之後就搭車車番家=.=
係途中見到個傻佬牙∼佢地又學喎..
唉∼唔識佢地嫁@.@仲比人望住哂!
then就同牙哥好kai咁番家了..
|
| 寫野時間︰2005-11-06 09:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 98 | »
|