○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 3079
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 10 月 27 日  星期四 晴天

 嘻嘻哈哈         __DiaRy***

今日去到地鐵站唔見姚姚,就自己1個番學

行行下..佢係後面叫我..咁我地又1齊番學la∼

上到去,我都無咩功課要交,所以就去左搵yo2

我地晨咁早落去,之後又無野講..悶死!

第1堂班主任上,睇片講拍拖..仲聽愛是不保留

數學x2,好乖咁聽書,做堂課,小息落左去食野

中文x2,有小小悶咁過...lunch..

落左波場搵kai子,有班f.1打排球

成日打到黎我地個面..班kia子踢番比佢地

哈哈..有1次佢地個波打到周勳牙!!!

搞到我同yo2好嬲嬲牙!!英文x2

好留心咁聽書..小息,yo2上左黎

有人同周勳講佢越級.....好在周勳唔理..XDD

之後人文x2...好悶咁上完牙!!!

放學仲要去搵miss佘..無奈=.=

搞到要自己1個行番屋企,行行下仲見到牙軒!

番到去就同yo2傾電電.....

好想快d到聽日牙..佢要比答案我唷..

不過,我有小小驚佢比我個答案同我諗果個唔同

但係我又唔想yo2唔開心....點算好牙?

  寫野時間︰2005-10-29 11:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]