| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 27 日 星期四 |
 |
 |
嘻嘻哈哈 __DiaRy***
 |
今日去到地鐵站唔見姚姚,就自己1個番學
行行下..佢係後面叫我..咁我地又1齊番學la∼
上到去,我都無咩功課要交,所以就去左搵yo2
我地晨咁早落去,之後又無野講..悶死!
第1堂班主任上,睇片講拍拖..仲聽愛是不保留
數學x2,好乖咁聽書,做堂課,小息落左去食野
中文x2,有小小悶咁過...lunch..
落左波場搵kai子,有班f.1打排球
成日打到黎我地個面..班kia子踢番比佢地
哈哈..有1次佢地個波打到周勳牙!!!
搞到我同yo2好嬲嬲牙!!英文x2
好留心咁聽書..小息,yo2上左黎
有人同周勳講佢越級.....好在周勳唔理..XDD
之後人文x2...好悶咁上完牙!!!
放學仲要去搵miss佘..無奈=.=
搞到要自己1個行番屋企,行行下仲見到牙軒!
番到去就同yo2傾電電.....
好想快d到聽日牙..佢要比答案我唷..
不過,我有小小驚佢比我個答案同我諗果個唔同
但係我又唔想yo2唔開心....點算好牙?

|
| 寫野時間︰2005-10-29 11:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 98 | »
|