| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 |
 |
哈哈.... __DiaRy***
 |
3:00
宜家係學校上緊電腦唷!!
今日等姚姚果時見到佢牙媽>.<
之後番到學做hw..英文早讀,zZz
又比miss張叫左出去!比人問話,無奈!
DT玩lego∼英文堂,無啦啦比人叫左出去
讀書..死符6@.@ 之後數學x2,專心聽書
好乖女牙!!lunch..落左去睇田徑練習..
d人跑得好好笑牙!!之後去左波場問ricky借書
中文,係咁派卷...灰爆=口=英文有test
做做下訓左覺覺豬..zZz∼小息係咁做姚姚玩..
電腦..聽到我地班女仔訓哂覺..係咁偷上網
拎左幾個人既日記板唷....^^
之後去左hall睇【我要靚靚】>v<
坐左起牙軒後面個排.......
睇到我地係咁笑..又有男人扮女人
仲要扮得勁姣喎-.-嘔死.....
之後去左7-11食野+玩...
笑死人啦..同林俊樂,桉桉,ricky
小Q成班人係到kai笑...^^”

|
| 寫野時間︰2005-10-24 03:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 98 | »
|