| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 |
 |
唔happy __DiaRy***
 |
今日1早番到學就做數學,之後落左去早會
又行番上黎,無奈!第1堂就煲冬瓜,悶死人牙!
仲無啦啦比miss話我地班女仔唔讀書喎....
之後中文x2,miss佘無番搵左miss張代堂
成班人係咁串miss張,呵呵^^
之後miss趙代堂,billy係咁串佢牙!ka!
小息落左去食"雞比"好好味唷>v<
跟住數學x2,都無心機上堂,係咁係到寫野!!!
lunch成盒飯都無食過..就落左去..
我買左盒餅,入面有隻"豬" 好可愛嫁∼
點之..出左去波場後,比忌廉整爆左>.<
之後又比班F.1用個排球打中左個頭....
仆街..巧痛唷T.T之後叫周勳幫我報仇..
佢又唔理我,then就走左啦!!!
好唔開心咁上番班房,之後billy同我講
周勳幫左我報仇,問我開唔開心???
跟住同姚姚去toilet比billy踩甩左隻鞋..
周勳就跑過黎同我講,佢幫左我報仇laaaa∼
kaka....之後英文有人監堂...
好唔開心lo,無得玩..科學堂去左食煙..
哈哈..高sir比我地食煙唷(二手)!!!
第二個小息,比人搞喊左..嗚嗚.....
佢地將我隻豬擺左去冷氣機上面>_<
跟住上人文都好唔開心lo∼嬲嬲牙!
但係唔知點解又成日望去佢個邊??
放學就同佢講番sorry!之後就走左la∼
同姚姚去左7-11食面面.. 食到5點幾
就去左84m站等fd∼仲見到f.2d-c既人牙!
之後同個fd1齊番家laaa∼

|
| 寫野時間︰2005-10-20 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 98 | »
|