○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 20
累積人氣: 3068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天

 唔happy         __DiaRy***

今日1早番到學就做數學,之後落左去早會

又行番上黎,無奈!第1堂就煲冬瓜,悶死人牙!

仲無啦啦比miss話我地班女仔唔讀書喎....

之後中文x2,miss佘無番搵左miss張代堂

成班人係咁串miss張,呵呵^^

之後miss趙代堂,billy係咁串佢牙!ka!

小息落左去食"雞比"好好味唷>v<

跟住數學x2,都無心機上堂,係咁係到寫野!!!

lunch成盒飯都無食過..就落左去..

我買左盒餅,入面有隻"豬" 好可愛嫁∼

點之..出左去波場後,比忌廉整爆左>.<

之後又比班F.1用個排球打中左個頭....

仆街..巧痛唷T.T之後叫周勳幫我報仇..

佢又唔理我,then就走左啦!!!

好唔開心咁上番班房,之後billy同我講

周勳幫左我報仇,問我開唔開心???

跟住同姚姚去toilet比billy踩甩左隻鞋..

周勳就跑過黎同我講,佢幫左我報仇laaaa∼

kaka....之後英文有人監堂...

好唔開心lo,無得玩..科學堂去左食煙..

哈哈..高sir比我地食煙唷(二手)!!!

第二個小息,比人搞喊左..嗚嗚.....

佢地將我隻豬擺左去冷氣機上面>_<

跟住上人文都好唔開心lo∼嬲嬲牙!

但係唔知點解又成日望去佢個邊??

放學就同佢講番sorry!之後就走左la∼

同姚姚去左7-11食面面.. 食到5點幾

就去左84m站等fd∼仲見到f.2d-c既人牙!

之後同個fd1齊番家laaa∼

  寫野時間︰2005-10-20 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]