| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 15 日 星期六 |
 |
 |
好開針牙* __DiaRy***
 |
我番黎啦...入完camp...
都幾好玩牙!!講番d好笑野先XDD
我地係間房玩打架..kaka∼
黃永健係咁比我打...佢又打番我wo
個王宇馳拎機拍片...好衰衰牙!
本來諗住係男仔房玩通宵嫁.....
但佢地有個牙sir係到,我果間又有
所以唔得...唔開心牙∼=.=
跟住謝秋雯做左我個妹..kaka多左個妹
之前我都有小小憎佢嫁,但係宜家覺得佢幾好
仲有牙,佢唔似d報串精咁牙!!!!
出左camp之後,去左姚姚屋企玩@.@
牙軒都去!係地鐵站等佢果時,見到牙哥!
o哂咀...好在佢見唔到牙軒!!!!
上左姚姚屋企之後,我地係咁係到玩∼
有一段時間,得我同牙軒係房...
wakaka!!佢慘啦!^^
玩到4點幾5點就番家la∼

|
| 寫野時間︰2005-10-16 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 98 | »
|