| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 |
 |
*kai左牙!!! __DiaRy***
 |
今日叻左好多牙 ! 一樣功課都唔洗番去抄
b樺激嬲左姚姚牙....衰衰..英文早讀,好Q悶牙!!!
完左之後,就IS堂,去左科學室睇ETV,無奈
係o甘同黎軍顯係到玩...哈哈,我地畫花左宦官本書牙!
之後art,D泥搞到我隻手...唔好提啦∼
跟住週會,搵左個牙sir黎講,好悶牙!!!
lunch,落左107,比葉sir罵....=.=
之後去左7樓搵姚姚∼唔開心>.< 佢又要係我唔開心果時
激嬲我喎....好嬲嬲牙!聖經miss laulau要收花
無一個人比花佢...kaka∼ 之後,黎政豪無啦啦話
【低B教你遘野,白痴做你老師】暗串d老師係白痴...哈哈
oral,分組傾野,我同符6坐埋同一張"登"...想死!
係咁同男班長,符6,忌廉係到玩......
玩到比add''啜神'' 用英文罵,都唔知佢講咩tim....
第二個小息落左去飲野...佢比張摺左個心心既紙仔我
我一睇,寫左三個字係到,好開心牙^^
放學去左7-11,佢都有去....
之後佢就走左.down哂!!係7-11玩多一陣
之後就搭的的番屋企牙!!! 哈哈 @.@

|
| 寫野時間︰2005-10-04 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 98 | »
|