| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 |
 |
↗唔開心..... __DiaRy***
 |
好唔開心牙,又比老婆仔嘈醒o左~
番到學,唔記得左做聖經...死得la∼
好在做得哂,仲可以同布冧+b樺+老婆仔玩一陣
落到去早會,聽左2個老師+德富校長係咁講野,悶死人ar
又熱又攰喎=.=真係想死牙>.<
之後第一堂中史統測,shit無溫書,但都識做,kaka!
之後果兩堂一個字形容【悶】∼ 數學堂係咁同符6
【傳紙仔】哈哈!!之後又悶左2堂∼
lunch....同布冧+老婆仔去左圖^豬館
之後,又同佢地係7樓玩到癲哂___
科學堂x2,做實驗..黎軍顯好抵死牙∼
量左幾重既食物,自己又食左去喎..無奈!!
做實驗果時,佢同林梓杰係咁引我笑
佢地痴線嫁,大家要小心佢地牙∼
跟住,我地係o甘係度食野,黎軍顯仲比牙sir
見到牙!卡卡..... 英文堂又要x2
本來幾開心嫁,但係比20號仔,搞到我好唔開心
之後去左choir,成班f.4都係到,唔制牙!!
終於走得啦,但係比黃sir訓話牙,要5:30先走得
佢又唔等埋我wo,衰衰!!之後行左去7-11
見到小Q,黃永健...成班人kai哂牙!
我地同佢地一齊行去搭車車,一面行,一面玩!
好開心,我地好似又f.2變番f.1牙!!
之後,就番左屋企la∼

|
| 寫野時間︰2005-09-28 08:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 98 | »
|