| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 |
 |
完了吧! __DiaRy***
 |
今日早過yukie姐番班房!之後又係甘係度做罰抄
科學堂落左操場【放火】牙...驚驚!
小息之後,p.e無奈,打排球!!
好似成班kai子打波甘!哈哈^^”
lunch落左去睇比賽,3d好勁牙!入左22個人
我地都要甘勁!2b加油!跟住孖堂英文唷
仲要有人睇堂喎!悶死啦!係甘畫公仔=.=
之後又要【煲冬瓜】,符碌同我講:話劉健恆溝女喎!
仲要一溝溝成4個∼佢都痴線既,佢d野都唔關我事
人地都唔係鐘意我la∼我仲做咩鐘意人喎....
放學去左報活動,之後去choir∼楊思齊同屈上銘
坐我地後面,想死=.=!之後留到5:30就番屋企

|
| 寫野時間︰2005-09-21 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 98 | »
|