○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 16
累積人氣: 3093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天

 ╳×灰哂◆         __DiaRy***

今日第一堂就係"煲冬瓜"悶死我la~

最慘都係小息之後孖堂數學~悶到我差d訓著o牙~

之後,無啦啦[走火警]wo,落到去又曬wo!! 唉唉~

最慘o既係校長同鄭sir又要係到訓話wo , 曬死人la~

lunch , 無啦啦要我領禱wo ,好無奈lo ~

之後落o左去睇人地練跳大繩~ 諗番起我地上年比賽果時......

跟住想搭 ]lip[ 又見到成班f.3既男仔, 上到圖書館,又見到佢地 wo ~ 

o甘我地就7樓睇人跳繩...... 之後上d堂都無咩特別 la ~

但係,人文堂就好好笑la~ 郭浩泰好抵死o牙

搞到我笑到流眼水___ TvT

之後,去o左choir ~ 見到條粉腸,學人玩界手wo.......扮哂野o甘___

放o左學之後,又去o左7-11食野,but 今次見唔到死肥仔,好開針

但係行番屋企,見到我地學校f.4既男仔,好唔開心lo ~

我開始覺得2B班有1D班o既歡樂la ^^'


 

 
 
  寫野時間︰2005-09-14 09:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]