今日第一堂就係"煲冬瓜"悶死我la~
最慘都係小息之後孖堂數學~悶到我差d訓著o牙~
之後,無啦啦[走火警]wo,落到去又曬wo!! 唉唉~
最慘o既係校長同鄭sir又要係到訓話wo , 曬死人la~
lunch , 無啦啦要我領禱wo ,好無奈lo ~
之後落o左去睇人地練跳大繩~ 諗番起我地上年比賽果時......
跟住想搭 ]lip[ 又見到成班f.3既男仔, 上到圖書館,又見到佢地 wo ~
o甘我地就7樓睇人跳繩...... 之後上d堂都無咩特別 la ~
但係,人文堂就好好笑la~ 郭浩泰好抵死o牙
搞到我笑到流眼水___ TvT
之後,去o左choir ~ 見到條粉腸,學人玩界手wo.......扮哂野o甘___
放o左學之後,又去o左7-11食野,but 今次見唔到死肥仔,好開針
但係行番屋企,見到我地學校f.4既男仔,好唔開心lo ~
我開始覺得2B班有1D班o既歡樂la ^^'
