|
今日好無奈lo ~ 第一堂去o左實驗室做實驗~ 第1個小息之後就 p.e 堂 la ~
好唔開心lo,又係姓陳個位miss 教我地wo ~ 跟住又叫我地寫野~
講得又唔清楚,搞到我寫錯哂 =.= ! lunch , 我去o左搵布冧,b樺,姚姚佢地 !
跟住又落o左去買野飲~ 跟住又無lemon t 買 wo ~ 想死o牙....... 然後去o左波場搵"表哥"
同佢地打table tennie ! 打到我地係o甘係到笑~ 玩夠la ~ 我地就搭[lip] 上圖書館~
又見到條 /腸粉/ wo~ 好憎佢o牙~ 跟住上英文堂,好開心o甘過o左~ o牙sir 好神奇嫁~
我話想去洗手間,佢居然話我好學wo ~ ^^ " 好無奈lo , 搞到我係o甘笑!!! 之後個兩堂就慘la..
上"煲冬瓜"我無 bring 書, 想問姚姚借la~ 死賤人歐偉 x 報串 wo ~ cheap 精黎嫁...... =.=
無書用T.T ~ 個miss 入到黎, 佢個樣好似大陸妹o牙~ 跟住又唔係好明佢講咩~
佢又唔 bring key 開冷氣 wo ~ 激死人 la ~ 我地要玩"擺課" !
好在高 sir 有~ 好野! 有冷氣涼.........
跟住個堂又唔記得做功課,比人記名............慘爆o牙~~ 放o左學之後! 去o左 7-11 食野 ~
又見到鄺文 x 同佢個 fd wo ~ 勁勁勁無奈o牙~ 仲要我次次去7-11 都要見到個 ]死肥仔[ ~
 |