|
好無奈o牙~約o左樺樺一齊番學,點之我好遲到,搞到我要自己一個行番學 =.=
跟住又見到一個好憎o既女仔wo~扮哂野o甘!番到2b班,第一個見到布冧!
落o左4樓之後,見到樺樺,同24號仔~見到佢拎住本『堂課簿簿』死得啦~唔記得拎
好在布冧有..... lunch 個時,個盒飯好難食,我食o左小小就唔食la ~
跟住落左去搵佢地 la ~ 然後落o左去傾計計...... 我地傾傾下,玩到癲哂~
無啦啦,比我見到f.3班人wo~勁無奈~跟住去o左圖書館涼冷氣......好衰o牙!!!!!
跟住上科學堂,高sir講書講到氧佔空氣o既21%,跟住o牙sir就教我地點樣搵氧~
又問我地吸o左d氧氣之後,o甘空氣仲有幾多%氧???
而傑仔o既答案只係得1個,就係《21%》~ 呀 sir 真係比佢激死~
跟住入o左實驗室做實驗~好好玩o牙!!!! 到o左英文堂 la ~
黃sir 教到3:31分之後,就叫我地執包包la~
佢仲話要我地個班係全校最早放學o既一班~ 真係好開心呀~
跟住去o左7-11食"面面"~食食o下,又見到f.3班人~姚姚比佢地嚇親o牙~好衰呀!!!
跟住,又見到校長喎!真係好想死o牙!~校長同我地講完一大堆野之後就走o左 la ~
之後,又見到識o既人 wo ~ 勁無奈 lo ~ 之後,好無奈咁番屋企la~
 |