|
今日訓到10點幾比○桉桉●嘈醒o左~佢打黎叫我出藍灣波場!!!
有好多人係到o牙~
五大天王(黃永健,monkey,朗朗,難民兄,小Q)+桉桉+楊仲賢+1個唔知佢叫咩名(xyz)
我地o係到玩踢波,玩玩o下,去o左食野~食食o下~又有人黎o左wo~勁無奈 lo ~
跟住去番波場 la∼見到有人訓低o左~難民又走去睇wo,八掛........
之後,我地鬥波la~我就同o左小Q,朗朗,楊仲賢+xyz一隊!!! 我地一直領先~
但係有一球,我好搞笑o甘入o左~件事係o甘o既~個波岩岩去到我果到,o甘我想射
點之個個人以為我想射高波,點之我射地波,而個波就好『符碌』o甘入o左 la ~
跟住,我又同monkey,小Q,楊仲賢,xyz,桉桉一隊~ monkey 踢踢o下~唔知做咩
好大力o甘踢個波,個波就出o左街 la ~ T.T 之後,我就走o左 la ~
|