| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 |
 |
[[好灰牙#! __DiaRy***
 |
好灰牙~ 一番學就見到"姜汁炒蟹"! 之後又未做功課
係o甘係到做~忙死人 laaa~ 中史堂,miss koo去o左上海
搵左個"郝老師"黎教,訓覺覺豬o既時間又到laaaa~
落堂laaaa ! ^^ " 小息同左2a班個位"人兄"講 sorry ~
佢又話我無講喎!!之後孖堂數學,悶爆牙∼
傑仔企左黎我前面,係甘講笑話,笑到我同吳子謙收唔到聲
數學就甘過左laaaaa∼lunch落左去睇人比賽,好勁牙!
之後又孖堂科學,死...無拎書∼比人罰抄!!
之後英文堂,默豬唷!又死得,無溫到!
放左學之後,落左carteen 做功課
做到5點就番左屋企laaaaaa !!!

|
| 寫野時間︰2005-09-20 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 98 | »
|