| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 |
 |
↗痴線.... __DiaRy***
 |
今日,好無奈牙,一朝早同左張振興果兩個契哥去食野!!
之後,同姚姚,B樺一齊番學~番到學又......=.=
第一堂家政,咩都無...死得la.....好在唔洗用...^^"
英文堂,牙sir係咁問我地IQ題,好搞野牙!
(從前有三個人係巴士站等車,一個係救個你既doctor
一個係你好鐘意既情人,一個係就黎死既牙婆,咁你車邊個??)
我地成班人既答案都唔同,好好笑嫁!!
跟住悶左2堂數學,係o甘係堂課簿寫字仔XDD
lunch...同符6嗌交,佢開口埋口都係姚姚
真係頂佢順....lunch上左圖豬館
見到佢地成班人,好衰牙!好唔想見唔到佢牙!
之後係咁上6樓搵1f條【粉腸】!妖...
無啦啦話我個fd白痴,收皮啦!
放左學,上左hall搵佢,佢又唔得閒....
之後玩界手手,好痛牙...流血....
走既時後,落水牙,無拎遮...仆la
之後見到f.4班人,咁就同佢班一齊行∼
之後就番屋企la∼

|
| 寫野時間︰2005-09-27 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 98 | »
|