今日同老公一齊番學,比姚姚放飛機...搞到得我地兩個
早會果時,有隻bee飛左去思敏塊面到...
跟住又飛個黎2B班...比佢嚇死牙=.=
上左三堂之後落左去買野食!之後同老公行番上去!
本來我地要P.E嫁,但係豬姐要去領隊無番...yeah!
我地去2E上堂,成班係到玩,傾計∼兩堂就好開心咁過左la∼
lunch....落左去籃球場睇人打波......
姚姚睇周勳打排球,我睇老公打籃球...卡卡..
搞到布冧唔知點好!跟住我地又驚球喎...好無奈牙!
之後英文x2,默豬豬....成班人都唔知要默豬....
搞到黃sir好唔開心,我地睇得出佢有d想喊....
sorry牙!黃sir,我地唔係有心嫁!!!!
我有唔開心嫁,黃sir咁疼我地我地都咁....好衰牙!
第二個小息玩到癲哂,係咁用水樽黎打人....哈哈∼
周勳用水噴我牙..衰衰!忌廉仲用【止汗濟】噴我個頭
成班人玩到傻哂牙....之後煲冬瓜都無心機上@.@
因為我掛住老公牙^^∼ 人文仲衰,成堂都比miss何訓話
miss何都差d想喊埋,唉∼點解我地搞到咁多老師喊嫁???
之後,落左canteen,無啦啦比24號仔罵...頂佢牙!
之後同左上年1D班既男仔一齊玩,妖,佢地kai嫁....
用個籃球打落人地到,低能仔,痛嫁!!之後又整人地個袋!!!
仆你地個街牙,整咩牙??好Q憎你地牙!!!!
之後老公係咁叫我唔好唔開心,但係我太嬲la∼
咩都聽唔入耳....老公,對唔住牙!!!!!
之後同老公行去新翠,行行下,我地仲拖手仔牙>3<
