○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 17
累積人氣: 3065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天

 ▼唔開針↗         __DiaRy***

今日同老公一齊番學,比姚姚放飛機...搞到得我地兩個

早會果時,有隻bee飛左去思敏塊面到...

跟住又飛個黎2B班...比佢嚇死牙=.=

上左三堂之後落左去買野食!之後同老公行番上去!

本來我地要P.E嫁,但係豬姐要去領隊無番...yeah!

我地去2E上堂,成班係到玩,傾計∼兩堂就好開心咁過左la∼

lunch....落左去籃球場睇人打波......

姚姚睇周勳打排球,我睇老公打籃球...卡卡..

搞到布冧唔知點好!跟住我地又驚球喎...好無奈牙!

之後英文x2,默豬豬....成班人都唔知要默豬....

搞到黃sir好唔開心,我地睇得出佢有d想喊....

sorry牙!黃sir,我地唔係有心嫁!!!!

我有唔開心嫁,黃sir咁疼我地我地都咁....好衰牙!

第二個小息玩到癲哂,係咁用水樽黎打人....哈哈∼

周勳用水噴我牙..衰衰!忌廉仲用【止汗濟】噴我個頭

成班人玩到傻哂牙....之後煲冬瓜都無心機上@.@

因為我掛住老公牙^^∼ 人文仲衰,成堂都比miss何訓話

miss何都差d想喊埋,唉∼點解我地搞到咁多老師喊嫁???

之後,落左canteen,無啦啦比24號仔罵...頂佢牙!

之後同左上年1D班既男仔一齊玩,妖,佢地kai嫁....

用個籃球打落人地到,低能仔,痛嫁!!之後又整人地個袋!!!

仆你地個街牙,整咩牙??好Q憎你地牙!!!!

之後老公係咁叫我唔好唔開心,但係我太嬲la∼

咩都聽唔入耳....老公,對唔住牙!!!!!

之後同老公行去新翠,行行下,我地仲拖手仔牙>3<

  寫野時間︰2005-10-07 08:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]