| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 |
 |
so bad __DiaRy***
 |
今日又唔洗做功課laaaaaa∼
之後,係咁收到風,今日check豬包!
係咁擺哂d野係locker!!!卡卡..
早會行番上去果時,葉sir係咁望住我>_<
嚇死我la@.@ 上中文個時好慘lo∼
無啦啦比miss佘見到我界手手...
又叫寫篇文【點解要去界手】?無奈lo∼
之後落左去上P.E,考打排球....
打到隻手好痛唷>∼<考到有7分.kaka!
lunch...又落左睇佢打波...
牙c話收到風,學校會開locker睇
仆佢個街牙..搞到我無得睇佢打波=.=
之後拎哂d界刀出黎,係咁拎比人keep!!
有 "隻秋","肥婆"..然後又落番去睇佢打波...
點之無啦啦食波餅喎..衰衰.....
之後上英文,無啦啦有test,唔想做牙!
係咁係到【覺覺豬】∼之後又好開心咁過左la∼
煲冬瓜要默豬...溫都無溫過T.T
好在有洋蔥係到∼我都有14分!哈哈...
中史,miss灌係咁話周勳∼wakaka∼
跟住又要留堂喎,好唔開心lo∼
黃sir又問我做咩界手??搞到佢好唔開心牙!
sor牙!我唔想嫁,我應承你以後唔界手手啦∼
之後落左carteen搵姚姚,又搵佢唔到喎
搞到要自己1個番屋企....好衰嫁!!!

|
| 寫野時間︰2005-10-18 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 98 | »
|