○↗*心 跳 回 憶_♀∥*
×﹏〃我倆的感情真的這樣便完結?×."|!!|
◆'.`*讓我重新愛上你ˋ"°▅
vicky0702
暱稱: " 牙蚊/ *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最唔開心既一日......
感覺...
灰爆...5開心
愛你一生..
哈x2
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 31
今日人氣: 12
累積人氣: 3060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

今日系 2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天

 so bad          __DiaRy***

今日又唔洗做功課laaaaaa∼

之後,係咁收到風,今日check豬包!

係咁擺哂d野係locker!!!卡卡..

早會行番上去果時,葉sir係咁望住我>_<

嚇死我la@.@ 上中文個時好慘lo∼

無啦啦比miss佘見到我界手手...

又叫寫篇文【點解要去界手】?無奈lo∼

之後落左去上P.E,考打排球....

打到隻手好痛唷>∼<考到有7分.kaka!

lunch...又落左睇佢打波...

牙c話收到風,學校會開locker睇

仆佢個街牙..搞到我無得睇佢打波=.=

之後拎哂d界刀出黎,係咁拎比人keep!!

有 "隻秋","肥婆"..然後又落番去睇佢打波...

點之無啦啦食波餅喎..衰衰.....

之後上英文,無啦啦有test,唔想做牙!

係咁係到【覺覺豬】∼之後又好開心咁過左la∼

煲冬瓜要默豬...溫都無溫過T.T

好在有洋蔥係到∼我都有14分!哈哈...

中史,miss灌係咁話周勳∼wakaka∼

跟住又要留堂喎,好唔開心lo∼ 

黃sir又問我做咩界手??搞到佢好唔開心牙!

sor牙!我唔想嫁,我應承你以後唔界手手啦∼

之後落左carteen搵姚姚,又搵佢唔到喎

搞到要自己1個番屋企....好衰嫁!!!

  寫野時間︰2005-10-18 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]