| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日系 2005 年 11 月 4 日 星期五 |
 |
 |
wakaka...... __DiaRy***
 |
今日早會果時又有蟻牙....
29-32都驚牙∼=.=
上番去上堂...放
科學.做實驗!!同牙顯玩..哈哈
小息..借左bb比yo2
跟住p.e堂,頂..要對住豬姐∼
跑九分鐘...我跑左17個^^
跟住又要做掌上壓,situp....
妖..好憎碧麗豬牙!!成日都罵人

lunch..有人拎左我個飯..
仆街牙..5食laaaa!
落左去玩....我個pooh
入左3f牙!無奈T.T...
英文..1堂教書,1堂落左去上網
哈哈..^_^ 跟住就等放學
放學就去左仙跡岩食野....
傾傾下計....佢行過XDDD
之後就行一陣街.then番家了
|
| 寫野時間︰2005-11-05 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 98 | »
|