| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
杰倫世界巡迴演唱會-香港站
琴晚終於都完滿結束啦
好唔捨得呀,,,
好想返返去11號果晚呀...
不能忘記呢~~
最可惜係睇唔到12號呀....
但點都好啦,,
恭喜杰倫..
又要等3年啦,,,
好漫長呀...
但等幾耐都會等囉...
講返今日既考試先,,
今日係最輕鬆但都最緊張囉,,,
係考va
心情有d複雜..
2個鐘實在係唔夠囉,,,
我淨起稿都用左成個鐘==''
掃得好差囉,,,
要係屋企練多d先得啦...
考左4日聽日終於
都唔洗考啦,,,
但要溫商業呀好多野溫囉==''
|
|
刊登時間︰2007-12-13 11:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
杰倫屌喔,,,,
琴晚既演唱會超超超正呀,,,
真係high爆囉...
一出場果陣真係型爆呀,,,
果一身既裝扮加埋首黃金甲
真係勁勁勁型呀...
第一次係現場聽杰倫唱歌
十分之好聽...
真係想果一刻既時間可以停低,,
勁唔想完囉....
換左好多套衫呀,,
套套都好令
十分之十分之令仔,,
仲有彈鋼琴啦,,扯鈴啦,,,彈古箏啦,,
結他啦,,打鼓啦,,,
當然仲有跳舞啦,,,
同宇豪彈鬥琴果段好正,,,
跳牛仔很忙隻舞好可愛呀...
宇豪真係好令仔,,
仲見到南拳媽媽同eason,,,
杰倫同eason合唱左淘汰
之後就自己唱左時代巨輪,,,
見到果2個model係抽杰倫水
多過跳舞囉>=<
唔知佢地同夜曲首歌有咩關係囉,,,
唱講不出聲果陣勁搞笑囉,,,
唱得好得意呀....
同我隔離果個叫得好high
雖然喉嚨已經好痛,,
但都係要叫呀,,
仲有外婆上台跳舞呀,,哈哈
杰倫真係好搞笑囉,,,
唱live好正,,,
總之成個演唱會都屌囉,,,
好想睇今晚果場呀><
真係又開心又失落呀...
又唔知要等到幾時先可以再睇啦...
下次一定要買最貴果張飛...
ps.今晚係last果場啦,,,好想睇呀.. |
|
刊登時間︰2007-12-12 02:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 303 | »
|