| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
考試第2個禮拜啦,,,
仲有3日就考完啦....
今日考左會計,,,
唔算太差啦,,,
夠時間做...
不過就冇左6分囉...
琴日有溫到書,,,一陣囉
仲偏偏果一陣就係冇溫到果2段英文
因為之前溫左啦嗎,,,
咁咪諗住4分豪比佢囉,,,
點知睇到份卷竟然係6分=口=
果一刻勁o咀囉...
諗諗諗....諗左好耐
寫左一d囉,,,
不過都唔多會有分囉...
算~
努力聽日既Econ好過,,,
玲~相信你今晚都會好興奮啦,,
睇得開心d呀~~
哈哈...
|
|
刊登時間︰2007-12-17 04:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
呢幾日睇杰倫D新聞同演唱會D片
真係超"慶"囉
都唔知D DANCER想點呀
擺明係抽水多過跳舞囉...
成日都係咁抽杰倫水呀,,,
蝕晒啦,,,
仲爭D...
好彩杰倫識得保護自己姐
真係勁想打佢地囉,,,
勁賤囉D DANCER..
激死我...
講返今日先,,
今日依然都要返學校考試囉==
不過都好既,,,
有一日比我溫商業呀,,
但今日考完都唔多識囉,,,
特別係D MC,,我覺得好難囉,,
反而D長題目易D囉...
之後又要去返工呀,,
"我很忙"呀..
PS.THX!!!玲幫我剪低D報紙啦,,,
得閒請你食飯呀!!!講真的... |
|
刊登時間︰2007-12-15 11:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 303 | »
|