| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日完成左2日既陸運會...
第一日有比賽,,第2日就冇
全程都坐係到睇比賽,,,
冇參加到千五呀,,
有d晒左
下年就考慮下可以參加
總成績
忠社輸得好唔抵囉,,,
特別係啦啦隊..
差一分==''
真唔抵呀...
我好落力咁嗌嫁..
喉嚨都痛埋呀..
都攞唔到
差10分..
已成事實點講都冇用..
社際師生接力賽果陣
先知個唔識英文既阿sir
跑步原來咁勁既囉=口=''
真係刮目相看呀,,
班際接力就攞第3,,
都唔錯啦,,
ps.離1月18號仲有8日...
|
|
刊登時間︰2008-01-10 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
距離杰倫生日仲有19日呀
[[[1月18日的大日子]]]
n咁多日冇打日記lu~
前一排十分之忙呀,,,
日日都開工開工,,,除了開工還是開工= =''
今期d糧都會多d啦,,
日日都唔準時放工呀,,,
起碼都會遲一個鐘,,
企到我腳都斷埋
最正就係去送外賣啦~
可以慢慢...呀
不過依家好憎返工呀,,,
成日都要逼人學收銀呀,,
人家唔想學呀嘛
又麻煩又多野記呀,,,
淨記d包都死啦,,,
但唔返工又冇$$$呀==''
唉...
世界真難撈呀...
仲有1日就08年啦~
時間過得真係快,,
ps.仲有一個星期哥哥就結婚啦~
要買定套令令衫先得...kaka
|
|
刊登時間︰2007-12-30 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 303 | »
|