| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
咁快又踏入3月啦,,,
上多2,3個星期
又放復活假啦,,,
今個禮拜都過得幾快下,,,
今日測左econ呀,,,
唔識囉有d,,,
又唔夠時間做呀...
差最後果題..
咁就冇左5分啦= =''
睇黎都要補測嫁啦...
miss都叫我地溫定書
下個禮拜補測...
又測左中文,,
又死囉...
唉...心淡啦...
好想去補習呀
但冇錢呀..
唯有自己努力啦...
真係要努力d先得啦....
|
|
刊登時間︰2008-03-01 12:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
原來太紅真係...
係論壇又見到d人講杰倫既壞話啦,,,
冇計啦,,,
鬼叫杰倫紅咩,,,
太紅真係會惹人妒嫉嫁囉...
係會有人唔抵得嫁啦...
話杰倫係比人吹紅嫁喎...
真可笑,,,
JAY又唱得,,又作得,,作曲,,作詞,,,彈琴超勁,,
拉大提琴超正,,又識打鼓,,又識結他,,又做導演
拍mv...唔同類型既曲風又得..數都數唔晒囉唔該
咁都叫吹呀==''
咁我真係唔知咩先叫實力囉...
出道到依家8年,,就紅足8年囉,,,
冇實力既點會紅咁耐呀,,,
有邊個可以同JAY比呀????
好彩都有d眼睛雪亮既人...
唔該講周杰倫之前,,諗下自己係點先啦.. |
|
刊登時間︰2008-02-28 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 303 | »
|