| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日返左學校傾營商d野,,,
我覺得我地整果d會得囉,,,
點都會有市場囉,,
之後去左葵芳睇戲,
睇左套唔係戲既戲囉....
一開場我就已經訓著左囉= ='''
真係悶到嘔呀一開始,,
但之後都有d情節ok好睇囉...
值得讚既係係成套戲係由一
部攝錄樣咁樣講出黎嫁囉,,,
但真係好悶..
都話睇我們這一家嫁啦,,
果班人又唔聽我講呀...
之後去左油麻地同深水x買野,,
8點先返到屋企囉,,
行左好耐,,
但買到個盒超抵,,$9.5
可以擺我d碟啦~kaka
|
|
刊登時間︰2008-01-19 11:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
1月18日,,,,
杰倫生日的大日子,,
杰倫又大左一歲啦,,,
祝杰倫生日快樂!!!!
身體健康!!!
天氣好凍呀,,
要著多件衫呀..
今日上堂超眼訓,,,
堂堂都想訓,,,比我訓
都會訓得著囉...
好不容易先到放學,,,
之後去左圖書館借左好多
關於VA方面既書啦,,,
要努力D呀,,
之後攞住D沉重既書去左葵芳買野... |
|
刊登時間︰2008-01-18 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 303 | »
|