| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日既天氣勁凍囉,,,,
仲要落雨添喎= =''
在嚴寒 的天氣下,,
今日8點起左身囉,,,,,
because要返學校整埋d野,,,
整到4點都仲未整完...
聽日係最後一日,,
一定要整完佢啦...
今日都遇到d難搞既事,,
但最後都搞掂左啦,,好彩
唔係都唔知點算呀...
11點之後d人走晒去睇戲囉,,
淨返我,欣同妖女..
係課室到訓著左囉==''
勁凍囉...
之後就去左葵芳買野啦...
我買左灌籃寫真集啦,,kaka
都睇左演唱會碟幾錢...
但要遲d先買囉....
|
|
刊登時間︰2008-02-02 10:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
很抱歉我的同志們,,,
今日拋低左你地,,,
但我都同你地一齊做到6點呀...
原諒我!!!
頭先去左amp到見杰倫呀,,,,
kaka
演唱會之後好耐冇見啦
成個月啦....
今日同杰倫距離又近左一步啦,,,
雖然唔係真係好近,,
但係睇個人都清楚嫁囉...
7點去到,,搵返班友...
等到8點3,4終於都開始啦,,,
期間不斷播住功夫灌籃既片段and周大俠mv
杰倫出黎果一刻真係瘋左呀,,,
一路狂係到嗌..
杰倫d籃球同雙xx真係好勁囉...
但好快就完左啦,,,
之後佢地去左停車場等杰倫,,,
不過我冇去囉,,,去返現場到
杰倫果陣做緊訪問,,都見到嫁,,哈哈
仲見到畊宏,陳柏霖,,仲有一個唔記得左個名==''
杰倫真係好與眾不同呀,,超型,超令仔
但可惜冇唱歌呀..
但今日都好滿足囉,,,
希望下次可以同杰倫更近距離見啦... |
|
刊登時間︰2008-01-30 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 303 | »
|