| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日又係返學日啦~冇咩特別
一如以往都係唔識起身=,=
週會睇片,好彩冇睇我訓著姐...
上DT終於都比我諗到個電話座點設計lu~
真係諗到頭都爆呀...
好彩憑我既聰明才智都比我諗到啦~kaka
lunch就測數學
就咁睇係得一題唔識姐
不過miss改左就唔知啦~呵呵...
今日開始中文堂又過得辛苦la~
打頭炮罰抄既係我地果行=,=
我真係去到邊抄到邊嫁喎=口=
好無奈囉~
不過我已經抄慣so冇所謂~
|
|
刊登時間︰2006-11-07 06:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日一早起身去左荃灣個智能中心到換身分証
起身刷牙洗面之後就去洗個令頭啦~
之後先食早餐~
跟住11點到就出去啦~
講真我都唔知果到係邊嫁...去都未去過
好彩我阿媽識,就靠阿媽帶路啦~
去到真係勁少人囉~本身約左12點9既
不過唔洗等就可以去幫証la~
要印d指模都幾好玩
又要影相喎,叫我d頭髮唔好遮住眼眉
咁整起左就好樣嫁啦嘛
搞到我影出黎d相幾樣呀= =
整完左就去左行荃灣啦~
我都唔熟,雖則都行過幾次...
阿媽就買左幾件衫,我就冇買到
我反而就買左支不求人~kaka
以前係大陸有好多支嫁
不過唔知去晒邊lu~
|
|
刊登時間︰2006-11-06 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 303 | »
|