| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
終於都到左11月啦~
仲有一個月到既時間就要考
中3第一次考試啦~
至於會唔會溫書就要睇到時既心情啦~呵呵~
今日miss曾冇返呀
病左喎,希望佢冇事啦~
不過今日都冇數學堂...
上物理堂冇啦啦比人叫左出去講野= =
講果個硬幣既原理
坐我隔離果個都遭殃....
琴日又比人叫今日又比人叫
都唔明d老師點解咁鐘意叫12號呀....
12號有寶咩......
生活教育堂去左聽講座...
又係聽果個警長講野
聽埋今次就聽左3次啦=,=
攞左份禮物,file來的~
返到屋企就開電腦
整個日記
因為11月啦~所以就要換換個日記啦~
|
|
刊登時間︰2006-11-01 10:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
到左10月最後一日啦~聽日就係11月啦~
今日都係萬聖節唷~
返左學真真正正2個月啦~
嘩~呢2個月真係捱到咩咁呀...勁辛苦囉~
今日無無聊聊無驚無險又過左1日啦~
今日上英文堂都係聽listening
果陣個身勁唔舒服囉~好似比蟻咬咁呀
呢個禮拜都唔洗上中文堂呀~呵呵
終於都可以休息下la~
因為miss同d同學去左camp喔
上堂少左d人,靜左好多囉~
好唔慣囉~
代中文堂個miss好恐怖囉~
唔係話佢惡既恐怖....
佢塊面又白喎,d頭髮又長喎
超似鬼囉=3=
好彩係日頭上堂咋...
|
|
刊登時間︰2006-10-31 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 303 | »
|