| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日悶悶的又過左一日啦~
歷史堂玩咩辯論==我係支持正方嫁啦
可惜輸左~呵呵~
其實我地有好多點可以講嫁,不過都冇人預備
今日個數學小測真係唔識囉~
好難唷,是但,頂多重測嫁姐.......
跟住中文又測喎
不過好似話唔計分喎
放學留左係學校做果個英文劇本
得我,fish同張美滿做=,=
拿拿臨寫先比佢返屋企算~
佢地都唔知去晒邊
又話放學留係到傾喎
我地做完佢地先返黎==
係操場到見到好多人係到,因為
有個唔知叫咩名既盲既奧運金牌選手黎左學校
見到咁多人我同fish都睇左一陣
跟住就返屋企啦~
lunch開locker果陣無啦啦又比劉晉然整呀
係歷史堂果陣佢都係咁
幾想打爆佢呀......
|
|
刊登時間︰2006-10-19 06:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
琴晚爆早去左訓,點半啦~
今日都爆早起左身,7點~呵呵
其實都冇咩要做
都唔知咁早起身做咩=.=
跟住搞掂就返學啦~
上歷史堂果陣趙xx坐係我張枱到=,=勁無奈囉我~
佢仲要係咁搖喎........
今日PE又考試= =報埋陸運會參加d咩啦~
自從中1之後今次係第2次報跑步
不過係1500囉~係成大班人去報既,志在係玩囉~
跟住好快又到左放學啦~
放學就去左參加學會,第一次去
不過都唔係咁好玩既....悶悶的.......
4點半就走人lu~
今次係早左走,下次就到5點
返屋企果陣見到有好多學校既人係到跑步
當然都見到我地學校d運動員啦~
跟住去seven交埋野
返到屋企都成5啦~
|
|
刊登時間︰2006-10-18 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | ... | 303 | »
|