| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日訓到3點先起身,呵呵
跟住就出左街啦~
去左油麻地既潮流特區
其實都唔識去囉~因為之前都未去過
行行下都唔知自己行左去邊
咁就唯有問人啦~
好彩問著2個好好既人
跟住就入去行啦~行左好耐先買到野呀
我想買書包囉~不過果d都唔夠我果個靚呀
有d側咩都幾靚既,不過我唔想咩側咩
都係過幾排先買算~
加埋依家負資產緊呀......
行到7點幾就走人啦~去到地鐵站8點
跟住就去左葵芳到買蛋糕
之後就返屋企啦~
跟住又去左超市到買汽水薯片果d
今日都唔知搞咩去到邊都比人撞呀
係油麻地係咁
係商場比個細路撞到=,=
今日都唔知搞嘜呀.......
|
|
刊登時間︰2006-10-22 12:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
終於都到左星期五啦~
不過想休息都難喔...勁多功課
今日上中文堂又比人產lu~
話我地d功課做得唔好,依家唔洗我地改正
轉左罰我地抄社評= =
食啦~成日都罰我地抄呀
開學2個月咋,都唔知抄書抄左幾多次呀
小學到中2都冇抄得咁變態啦~
英文堂就慶啦~琴日佢地話留低傾劇本
咁我同fish咪留低囉~d人都唔知死晒去邊
咁我地咪作囉~作完比佢地
今日miss比時間我地傾劇本,點知佢地唔要喎=口=
唔要我地作果d就晨早好講啦~
晒我地d時間,精神........
咁我地咪撕左佢囉~
佢地先寫得咁一頁比miss話少喎~呵呵~
生活教育堂去聽咩義工講座=,=
中3要做3小時義工,
咁煩嫁,無啦啦做咩義工呀
放學同fish,牛丸係tuck shop
到一人食左隻雞翼先走
返屋企經過泳池,見唔到有人游水
不過就見到有個救生員
係泳池到蛙艇囉= =''
|
|
刊登時間︰2006-10-20 06:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 303 | »
|