| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
琴晚一行六人去左咖啡灣過中秋~
玩到大約2點幾返屋企
仲係葵芳到撞到成班小學同學添,有健偉啦~余億啦~
仲有我好想見佢既耀榮啦~仲有其他人的不過我唔認得佢地
靜係認得佢地3個囉~同健偉佢講左幾句
不過耀榮佢就冇啦~靜係叫左佢一聲
但係我叫佢果陣佢好似唔認得我咁= =真失望~kaka
不過佢都應該知我係邊個啦~
佢變左勁多囉~之前佢係顧中讀果陣見到佢(中一果陣)
都冇咩變到,估唔到依家變左咁多=0=
跟住我地就去搭車啦~勁多人呀....
係巴士到逼到死呀~搞到我,惠明同惠冰要企係樓梯到呀= =
仲要比人望住晒=,=
去到沙灘到仲多人,我地好唔容易先搵到地方落腳
見到人地係到bbq好想b
其實去到都冇咩點玩,靜係玩下水玩下沙,螢光棒同蠟燭
跟住點幾就搭車走人啦~
之後我,惠明同惠冰就去左ok到食宵夜啦~
返到屋企都差唔多3點啦~
返到屋企係地下到訓著左= =不過一陣姐
跟住就即刻去沖涼洗頭刷牙訓覺~
|
|
刊登時間︰2006-10-07 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係星期五加中秋節~
係到祝大家中秋節快樂,大家今晚一定有好多節目啦~
中秋節係團圓既日子,大家記得食埋飯先出去玩啦
講起中秋節,我仲好記得六年班果年既中秋節
估唔到我咁好記性仲記得發生左咩事=3=
不過諗起都係件開心事黎既
跟住第2日返到學勁樣衰囉
講左我鐘意邊個比陳生聽啦~點知佢好講唔講= =
講左比個多口既人聽
搞到好多人都知道左=口=
真係比佢吹脹囉
不過我都冇怪過佢~
打到呢到先啦~要食飯啦我
一陣仲要出去~
|
|
刊登時間︰2006-10-06 07:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | ... | 303 | »
|