| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日都係好晏先起身呀
琴晚因為勁眼訓所以都好早去訓嫁啦(2點半到啦~)
不過都係訓到3點幾先起身=3=
呵呵~終於都到左9月30號啦~
返左學已經1個月啦~唔知大家慣左未呢????
講真我就仲有d唔慣=,=
都仲有唔想返學既感覺~
唔知點解今日會無啦啦落雨喎
琴日仲咁好天...
其實天氣就好似人既心情一樣,都係變幻莫測
呢一秒可以好好心情
但係下一秒心情就已經變差左啦~
到依家d功課一樣都未做= =
因為放3日假,d功課多到.......
有d仲要係作文黎既
不過唔緊要啦~最緊要有假放~
|
|
刊登時間︰2006-09-30 06:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
終於都到左星期五啦~本身就應該好開心的
不過呢個真係黑色星期五呀~
頭幾堂唔記得發生左咩事啦~最記得既係生物堂.....
企左成堂= =佢叫我地攞小測簿出黎
跟住差唔多半班人都交左出去
之後佢就鬧左我地一餐啦........
佢話佢叫我地開本練習簿,根本就聽唔到佢講呀~
佢幾時講過我都唔知呀~
搞到要將d野抄晒落本簿到
話放學交比佢,累到我冇得返屋企食飯=0=
不過到左放學佢都唔知死左去邊呀
好彩miss Lo好人幫我地收左之後再交比佢~
跟住我就同fish去銀行到入數啦,不過勁多人呀
我地等左勁耐先入到,入完都唔多5點~
|
|
刊登時間︰2006-09-29 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | ... | 303 | »
|