| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日無無聊聊咁又過左一日啦~
不過點都覺得9月過得好慢
返左學好似好耐咁,不過其實得2個幾禮拜
今日生物默書竟然會唔識= =琴晚溫左咁耐都是廢的....
放學行過顧中果到見到佢好耐冇見既同學,佢都變左好多
都記得佢個名既,不過冇叫佢,因為隔住條馬路
呢排見到d人個個都變左好多~
真係歲月不饒人....
行到差唔多到健康院果到,閒到一陣好熟悉既味---火水味
以前係大陸嫲嫲透爐起火都會用到火水
所以一閒到就知係咩味~
好懷念果隻味同係大陸既時候...
|
|
刊登時間︰2006-09-20 04:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日放學遲左勁多,因為最後一堂係上中文....
都唔知點解上親中文堂都會遲放的
中文勁激囉~最低分果行要罰抄,如果係第5行
基本上係第1行同第5行咩啦<----唔知點講好,唔知算唔算係到鬥= =
第5行d人好慘囉~要抄成20次呀
d人都唔好咁咩啦~抄咁多,真係驚佢地前世未抄過書咩...都xy的
雖則我之前都抄過幾次,但係加埋都冇20次咁多....
我都好破例咁舉左一次手,上左差唔多2個禮拜
我只係舉過手2次~f.1同f.2我印象中係未舉過手嫁囉中文堂~
不過我舉果次係唔關事的...請不要誤會~thx~
講真我唔係咁like上中文囉~miss佢係逼人舉手的
又用果d計分制,最低分要罰抄
我就覺得上堂係咪一定要用呢種強迫既手法呢~而且都會有d唔公平
就算係都唔好用罰抄啦~我覺得罰抄係件好慘既事黎囉 |
|
刊登時間︰2006-09-19 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 303 | »
|