| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
哈哈~今日好快就到放學啦~
星期一住住都係最難過既一日~因為係頭一日返學
好彩今日都算過得風平浪靜~都冇嘜功課做~
今日上物理堂龔sir勁搞笑呀~之前見佢上堂多多要求...
真係估唔到佢都幾搞野呀~佢今日教果d野都算明啦~
今日既英文默書都冇白費既~雖則有一個錯左
因為果個係之前溫果陣都溫唔識,所以果5分就豪比佢啦~
社會堂計d平均人口收入,原來香港人既收入係咁多
但係點解我唔覺我屋企既收入多喎==
放學果陣miss曾黎幫d人補測叫我地d唔洗既走人
跟住無啦啦比劉晉然打左一下=0=...
我唔知發生咩事囉=口=
今日我終於都諗通左一樣野啦~
|
|
刊登時間︰2006-09-18 04:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
又到星期日啦~話咁快聽日又要返學啦~
2日假就咁就過左啦~
本身我諗住今日唔玩電腦,要溫書嫁
不過始終都覺得好悶都忍唔住手開左電腦~
我諗住今日我細佬玩咁我咪唔洗玩囉~
點知我細佬今日出左去= =
搞到部腦冇人玩
我都抵擋唔住佢既誘惑==終於都開左部腦啦~
我唔知又會唔會玩到唔記得溫書
所以我決定一路溫一路玩
我呢個方法係咪好好呢~kakaka |
|
刊登時間︰2006-09-17 03:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | ... | 303 | »
|