| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
『什麼叫真正的音樂人?
就是在逆境中用音樂為大眾療傷振作的靈魂工作者!!﹗』
星期5同媽媽佢地去左家姐間酒店到食自助餐呀,,,
到達地點,,
原來家姐間酒店都幾大下嫁喎,,
因為只去過佢舊果間,,呢間未黎過..
kaka
d野食十分之正呀,,
真係飽到上心口囉,,,
有熟有唔熟有甜品有生果....
我地仲係坐sofa嫁,,哈哈..
6點半開始食,,
食到大約8點幾到啦,,,
好多野食呀,,
有蝦,,蟹,,雞翼,,魚,,湯,,青口,,春卷,,壽司.........
總之就好多野食啦,,d野都ok好味呀..
我最鐘意就係食d甜品啦,,
唔同既甜品仲有雪糕呀,,超正..
真係飽到食唔落就走囉,,
走之前去家姐到飲左杯野食,,
因為飲酒唔洗錢(當然我唔食得啦)
真係覺得超幸福呀呢晚....
|
|
刊登時間︰2008-05-26 11:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日超正呀,,,
只需要上4堂,,
因為今日係畢業禮,,
so好早就放學啦...
但呢4堂都上得唔多呀...
數學堂冇左半堂..
pa堂talk都talk左半堂..
2堂econ更加唔洗講啦,,,
十分之好呀今日,,
哈哈...
econ堂真係超正啦
想叫我出去==''
我唔會囉..
都冇咁易會出去呀...kaka
其實咁樣既上堂方式都唔錯呀...
唔洗淨係聽書呀..
要出發去食自助餐啦,,,
超正呀.. |
|
刊登時間︰2008-05-23 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 303 | »
|